• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ankan80

Det lätt gott Ninnis!
    Jag åt 2 tunnbrödsrullar. Min kropp förtjänar inget extra

Var o tittade lite på hemtex på lunchen. Blev så glad av alla vårfärger. Köpte dock inget, men funderar på saken. Behöver tröstshoppa lite nu och kläder lär det ju inte bli. *tjockknopp*

Skämt åsido. Har en del vårkläder redan så det får duga....

• Hvidbrud

Mmmm, låter gott ninnis. tunnbrödsrullar är inte illa det heller! Vad stoppar du i dem, ankan?
    Här blv det Avocado och keso mack med blomkål och purjulökoppa )knorrkoppen) Inte så illa fyndat i tobaksaffären!

• Ninnispinnis

Joodå Ankan, det förtjänar din kropp visst! Tycker definitivt den kan få lite extra ompyssling nu

Ska snart få torsdagsmassage, mmmmm...

• lanovia 08

Oj nu skall vi se om jag kommer ihåg allt jag har tänkt medan jag försökt läsa ikapp hela dagens korrespondens här.

Jag har faktiskt skaffat id på FL, var någon gång i min djupaste desperassion. Har skämts för mkt för att erkänna det för er. Men använder mig välidgt lite av den. Tycker precis som ni att det är lite för mkt där. Intressast tycker jag nog trådarna är som lyder; "jag har ont i lilltån tror ni jag är gravid?"

Blommis låter som du har en bra taktik och inställning. Hoppas det går vägen för dig.

Ankan vad är det för inställning, klart din kropp behöver något extra. En riktig fin lyxmåltid tycker jag du o din man skall unna er.

Jag åt spagetti o köttfärssås till lunch. Hann inte med de andra till lunchrestaurangen så jag fick ta min lunchlåda istället.

• lanovia 08

Haha vad roligt. Blev just uppringd av min mobiloperatör för att förlänga ett avtal. Vad roligt hon va, när jag sa att efternamnet inte stämde (bytte ju när jag gifte mig). Lät hon hur förvånad som helst. Lite paff stammade hon ur sig, men personnumret stämmer det??
    Öh, ja jag är fortfarande samma person. Tyckte hon var söt.

• lanovia 08

Appropå att läsa fel, igår när Hvidis sparkade på mig så avslutade hon hela alltet med att skriva gumpen. Jag läste snoppen. Jag började undra om jag missupffat mitt kön helt o hållet. snopp på mig, nja. Tog faktist några sekunder innan jag fick allt rätt.

• lanovia 08

Oh, nu har jag fått igång dagens försök, kan ni inte hålla tummarna för att jag lyckats bättre än igår.

• Ankan80

Givetvis håller jag tummarna!!!!
    lanovia 08 skrev 2009-03-19 14:24:43 följande:

Oh, nu har jag fått igång dagens försök, kan ni inte hålla tummarna för att jag lyckats bättre än igår.
    Ibland kastar jag också om orden o läser nåt helt annant...liten sväng av dyslexi verkar det som ibland
  • Ninnispinnis

lanovia 08 skrev 2009-03-19 14:23:22 följande:
    Appropå att läsa fel, igår när Hvidis sparkade på mig så avslutade hon hela alltet med att skriva gumpen. Jag läste snoppen. Jag började undra om jag missupffat mitt kön helt o hållet. snopp på mig, nja. Tog faktist några sekunder innan jag fick allt rätt.
  • Ninnispinnis

Inte bara Ingenjören som gör freudianska felläsningar...

*håller tummarna för lanovias försök*

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)