• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Ankan, gud vad ledsen jag blir för din skull... ÅÅÅHH vilket skit!

• lanovia 08

Ähhh här hade jag tänkt att svara på vad som hänt idag eftersom jag ville att ni skulle sparka på mig. Åt skogen med det nu finns riktiga problem här i världen också.
    Ankan, jag blir helt tom vet verkligen inte vad jag skall säga. Tårarna bränner i ögonen. Kan bara skicka världens största kram. Hoppas mannen kommit hem nu.
    Önskar som de andra att jag kunde ge dig en riktigt kram. Men det skulle ta mig några timmar i bilen för att komma ner till dig, skulle det iof vara värt.
    Lilla vän ut med tårarna och alla besvikelse. Som du själv sa bättre MF än ett sjukt barn. Men det är just nu en väldigt klen tröst.

• passionsblomman

Usch det här var det sorgligaste!!!
    Hjärtat gråter och gråter...
    HOPPAS du har din man hos dig nu Ankan och att du f[r sl'ppa ut alla k'nslor

• lanovia 08

ja verkligen. Jag sitter här vid datorn helt paralyserad och är ledsen med Ankan och maken. Skickar återigen kramar till er båda!

• ingenjörsbruden

Är fortfarande mållös o bara gråter....maken försöker att trösta.....
    Håller med lanovia....man behöver ibland få upp sina ögon på vad som är viktigt.

• passionsblomman

Verkligen!

ingenjörsbruden skrev 2009-03-18 21:28:32 följande:
    Är fortfarande mållös o bara gråter....maken försöker att trösta.....Håller med lanovia....man behöver ibland få upp sina ögon på vad som är viktigt.
  • passionsblomman

Jaaa du Ankan, vad livet serverar hemska och tråkiga saker ibland...

Nu hoppas jag att du iallafall har sällskap och att du ska kunna få sova lite mitt i all ledsamhet.
    jag tänker så på er, dig och din man! kramar igen!

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)