• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Vad skönt att du får komma in redan idag!

*tänker lite extra på dig kl.14.15 och förbereder mig på att göra vågen med fingrar och tår för det lilla hjärtats tickande*

• Ankan80

Hihi...tack Ninnis! du är för söt!

• Ankan80

Hur skall man få något gjort på jobb nu till klockan slår 14.15?... *tuggarpåfingernaglarna*

• Hvidbrud

Du får hänga här lite istället... Eller gå lite tidigare och jobba in det senare. Kan verkligen förstå att det inte kan vara lätt att vara konstruktiv eller produktiv i din situation just nu! 2½timme bara. Kanske kan du flytta lie papper?

• Ankan80

Hihi...ja, det kan bli en hel del...

• lanovia 08

Ankan det är ju som de andra säger inget ovanligt med blödningar o flytningar. Men bra att du får kollat upp det så att det säkert inte är något. Jag håller alla tummar och tår för dig. *skickarenstyrkekram*

*kämparfebriltmedattförsökavridaframklockansåatttidenskallgåfortareförAnkan*

• Hvidbrud

FAAAAN! Tanten från lägenheten ringde och sa att hyresvärden inte ville gå med på ett övertagande! bliiir gaaaalen!!

• lanovia 08

Du får gärna hålla dem gisslan. Ge dem lite tjuvnyp också för att de inte kan göra som de skall.
    Gisslanhållandet är givetvis under förutsättning att makens simmare gjort vad de skall. Annars blir det ju bara försenad mens och det är ju dumt.

Ninnispinnis skrev 2009-03-18 09:21:22 följande:
    Usch Lanovia, hoppas du får en bra dag trots allt! Och jag håller såklart tummar och tår för att indianerna är bortkollrade. Jag håller dem gisslan hos mig, ska vi säga så?
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)