• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • lanovia 08

Oh, kommer inte Ankan tillbaka snart??

TAck alla för era sparkar, hopppas indianerana fattar. Hvidis elegant spark du fick till. Vill du sparka lite till kan du få sparka på alla dem som jag var irriterad på imorse.

• passionsblomman

Dem har jag redan sparkat så de fick blåmärken!
    Och JAG har STÅLHÄTTOR på mina arbetsskor...

lanovia 08 skrev 2009-03-18 14:33:55 följande:

Oh, kommer inte Ankan tillbaka snart??TAck alla för era sparkar, hopppas indianerana fattar. Hvidis elegant spark du fick till. Vill du sparka lite till kan du få sparka på alla dem som jag var irriterad på imorse.
  • Hvidbrud

*sparkarensplittsparkföljdavenspagatsparkpåallademsomvååågarattirriteravåttochtortbrudarnaidag!*

• Ninnispinnis

Heja!

Hvidbrud skrev 2009-03-18 14:37:37 följande:
    *sparkarensplittsparkföljdavenspaga tsparkpåallademsomvååågarattirriter avåttochtortbrudarnaidag!*
  • lanovia 08

Tyckte väl att de såg lite mörbultade ut på fikarasten.

passionsblomman skrev 2009-03-18 14:36:06 följande:
    Dem har jag redan sparkat så de fick blåmärken! Och JAG har STÅLHÄTTOR på mina arbetsskor...lanovia 08 skrev 2009-03-18 14:33:55 följande:
  • lanovia 08

Go Hvidis Go Hvidis!

Jag är helt klart imponerad över denna gravida tjejs vighet.

• lanovia 08

Kan någon sparka på mig?
    För nu är jag absolut största störningsmomentet i mitt liv!! Oh vad jag klantat mig idag. Hela dagens försök åt skogen.

• ingenjörsbruden

lanovia 08 skrev 2009-03-18 15:02:08 följande:

Go Hvidis Go Hvidis!Jag är helt klart imponerad över denna gravida tjejs vighet.
    Jag osså!!

Näää inte sparka på dig, lanovia!
    *skickarenbättrelyckanästagångkramistället*
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)