• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

NEJ! Stopp och belägg indianj*vlar!

• Ankan80

*sparkarpåevindianersomvillnåframtilllanovia*

• Ninnispinnis

*sparkar till klockan också när jag ändå är igång så att den hoppar fram en timme*

• Ankan80

Synd att jag inte kan ta mannen med mig. Men han är på konferens och vill inte oroa honom....

• Hvidbrud

Åh!Sparkkalas! JAg ä me!*rundsparkpåindianernahögklacksparkpåhyresvärdenochsidokickpåklockansådengårfortarekickkickkick* Nån mer som har nått jag kan sparka på?

• Ankan80

hihi
    nej inget mer jag kan komma på

• passionsblomman

VA! En fet känga till dumma hyresvärdar, ondsinta indianer och kollegor som inte håller det de ska!
    makar som inte spolar när de blodat ner toan får en liten spark på smalbenet föra tt de skräms sådär!

Ankan: andas lugnt nu! Det låter inte alarmerande, men bra att du får kolla! Man vill INTE se blod under graviditeten...

Jag började blöda rätt mkt efter sex en gång och man blev ju jätterädd-inte minst sambon! Det satte punkt för hans sexlust kan jag nästan säga, för han tog det som ett bevis på att där skulle han inte vara mer på ett tag...

På mig låg moderkakan väldigt lågt och på gränsen till att ligga för, så jag fick gå på extrakoller för att se att den flyttade upp som den behövde för att det skulle gå att föda vaginalt.
    Fick flera blödningar mot slutet och låg kvar över natten 2 ggr för att se att det slutade och med besked att gjorde det inte det skulle de snitta. Men det gick jättebra allting sedan och helt vanlig förlossning, men man hinner ju tänka en del såklart...

• Ankan80

Usch ja, snart är det dags! Håll tummarna!!

• passionsblomman

Självklart hålls alla tummar! Det vet du!

Tänk, snart får du lyssna på din lilla beeeeebis!

Ankan80 skrev 2009-03-18 13:52:31 följande:
    Usch ja, snart är det dags! Håll tummarna!!
Svar på tråden I vått och torrt (del 5)