Tjohoooo!
ALLA är ju här! Vad kul!!!
Idag har jag varit på lite nya ingångar på det där sjukhuset och de ville först säga att jag kommit fel dag och att jag kanske kunde vänta?
NEJ! Se här väntas inte och den gubben gick inte lilla damen, hit med mitt ultraljud, för om doktorn har sagt fel dag är det mellan er och doktorn att lösa och doktorn som får ta och tänka ordentligt. INTE JAG som åkt fyra mil för det här.
*hälarna i marken och vägrar gå hem*
Ser ni, det lönar sig att vara envis med viss artighet.
När man sedan ligger på en brits och får den där staven införd och läkaren pratar och man inte har kläder på underdelen men alla låtsas att det är alldeles normalt,då kan man ju förvisso fråga sig varför man nödvändigt skulle envisas med att få lov att lägga sig där, men ändå...
Jaha, det finns en massa äggblåsor i olika storlekar och en som KANSKE är en bra som är på G, ELLER så är den ett endometriom, som är en liten blodfylld cysta , det är inte farligt men kan vara en anledning till smärtsamma menstruationer. Jaså, ja då vet jag.
Så jag ska dit igen på torsdag och kolla den igen. Är det inte en bra follikel-som de där äggblåsorna heter, så får jag börja med hormoner när indianerna kommer nästa gång. Skulle det vara en ÄL, då ska det burkas och grejas, så det är ju lika bra att ta med sig sambon då för säkerhets skull.
Tur jag köpte ett SL-kort häromdagen, för det verkar bli ett himla åkande framöver!