lanovia 08 skrev 2009-04-09 07:25:45 följande:
Skall försöka sammanfatta lite så att du hänger med här CelesteVi har 3 gravida: Hvidis, Ingenjöris och OreSedan har vi Blommis, hon har en son redan. Supercharmig sådan. Andra barnet låter dock vänta på sig och de får nu hjälp.Ankan hade tyvärr ett MF och försöker på nytt. Första resultatet får vi se om en vecka. *håller tummarna*Ninnis har försökt typ 6(???? nu gissar jag lite ) mån nu. Hon har dock som det verkar trampat lite för ivrigt för hennes cykel har pajjat. Eller så är det inidnernas GPS som har gått sönder. Någon har hänt ialla fall. Ninnis och jag är nog trådens skengravida. Jag o maken har nu kämpa på i väldigt nära 1 år, resultatet har låtit vänta på sig. Men jag vet nog allt om hur det känns att vara gravid, har testat alla symptom. Hjälp väntar i maj.Betty Boop är också en nykomling, hon har redan en liten tjej(?). Denna fick de efter 6 kämpiga år. Nu är det dags för nr 2. Vi håller tummarna för att det går utan hjälp denna gång.Hoppas nu inte jag glömt någon för då kommer jag skämmas.
Oj, vilken service! Hela tråden serverad i ett enda inlägg.

Ja, här verkar det ju finnas erfarenheter av alla de sorter, vet inte riktigt vad jag ska komplettera med själv... Förutom glada tillrop förstås!
Nu kom äntligen (?!) tant röd som ett brev på posten när vi var ute på landet, så nu vet jag att maskineriet inte har lagt av helt. Från 14 dagars mellanrum till 40 dagar. Nu tvekar jag dock igen om jag ska hälsa på cykelreparatören eller om jag ska vänta en runda till, för tänk om det stabiliserar sig nu. Ack, jobbigt med beslutsångest! Bäst jag går och lindrar den med örat på den där 50 cm höga chokladkaninen som hittat hit...