• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • Ninnispinnis

Ok, skenhelig ska jag inte vara. Jag har precis tryckt i mig ett danskt wienerbröd. Stort och flottigt var det.

• andbeyond
    Ninnispinnis skrev 2009-04-08 14:30:09 följande:
    Ok, skenhelig ska jag inte vara. Jag har precis tryckt i mig ett danskt wienerbröd. Stort och flottigt var det.
    hoho :)

Här har det precis ramlat ned en stor kanelbulle och mjölk. Gottigott men vågen här hemma visar också 10kg för mkt - måste vara ett produktionsfel om det är så på alla våra vågar...

Nu åker jag till Örebro över påsk, så GLAD PÅSK till er alla!
  • ingenjörsbruden
    Ninnispinnis skrev 2009-04-08 14:24:49 följande:
    *ser framför mig hur ingenjören sitter i sin makes bröstficka som en liten televinken och vinkar*
    *dinglar gött med benen o tittar på maken med ögon som svämmar över av kärlek o drömmer om danska wienerbröööö med chokolade i midden*

Andbeyond: Japp...fabrikationsfel defintivt!! Glad Påsk!!

Jag har faktiskt inte gått upp ngt so far i graviditeten.....men har ju lite att ta av så länge....hehehehe
    BM sa att de som är pinnsmala brukar gå upp 13-15 kg medans de som redan kånkar på lite kg inte brukar gå upp så mkt....men det kan vara VÄLDIGT individuellt.

Nä nu ska jag bege mig hemåt...Tyskland i morgon, träffa pappa+konstrunda o mina tjejkompisar på fredagen, makens släkt på lördag, resten av min familj på söndag o sen ledig på måndag.....phuuuuu! *torkar pannan*

GLAD PÅSK på er alla!!
  • lanovia 08

Ingejöris du har att göra. Jag vill inte ens tänka på min påsk just nu. Skall flänga åt alla hålla o hörn känns det som.

Precis som Hvidis missade jag massa inlägg förut, konstigt och en himlans massa att läsa ikapp.

Passionis, you can do it!!! Gogogogo!
    Tråkigt med vågar som lider av produktionsfel.
    Min verkar ha motsatt fel just nu. Har tills denna vecka bara gått neråt vad jag än har gjort. Men det lär ju ändras nu. Har hunnit med tårta två gånger idag och en del godis. Och bättre lär det inte bli under kommande helg.
    Banta tycker jag är onödigt, men däremot kan ju omläggning av kost vara en bra idé. Har du testat viktväktarna? För mig funkar det kanon.

• passionsblomman

Nu har jag varit ute och gått, sonen följde med på sin cykel. 2h och 10 min, 13444 steg vilket med min steglängd är 11,69 km.
    Med stavar så blir man väldigt varm, jag lovar!

• Lemonita

Oj oj oj! Här händer det en massa!
    Har varit fruktansvärt menshängig.
    Så både igår och idag tog jag lillstumpan och lyxade till det med att köpa kläder till henne i en lite finare butik. Tröstshopping.
    Det blev små söta kjolar, klänningar och shorts till sommaren och så en jääättefin vårjacka.
    Och så blev jag överlycklig när jag hittade en docka från hennes favoritprogram (ung. som teletubbies). Trodde inte att de hade kommit till Sverige än. Den lilla dockan ska hon få i påskägget.

Ni har skrivit så himla mycket så kommer inte ihåg nu vad det var jag tänkte kommentera.

• Celeste97

Vilka här inne är det som har bebis i magen då? Ingenjöris har ett fladderbus har jag för mig(?) och passion hoppas att påskharen kommer med ett ägg med innehåll...

• Betty Boop augusti2009

Nä men så sjukt!! Det var jag som skrev men fattar knappt hur detta gick till. Det där var mitt förra alias.
    Vi ska hålla vårt bröllop i augusti i Alcudia hemligt men i en annan tråd som jag skriver i rätt mycket kan det finnas folk som luskar ut vem jag är.
    Ja, ni förstår.
    Vet ni hur man tar bort sig själv?

• Betty Boop augusti2009

Men!....ser ni all errormessage? Vad är det frågan om?
    Vet ni vad detta handlar om egentligen?
    Får upp massa röda error....error....error.

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)