Celeste97 skrev 2009-04-08 11:16:46 följande:
Oj, nu har jag insett att det bor en massa skrivglada tjejer i den här tråden! Och morgonpigga är ni också! Som ni skrev så är väl det vanliga tipset att man bara ska vänta in en normal cykel, men just nu känns det som om min bara blir mer och mer konstig. De åtta månader som gått hittills har sett ut så här:3 månader relativt normala cykler, max en veckas förskjutning.3 månader med mens varannan vecka!!I början av mars en större mens, och nu har jag räknat 38 dagar utan något alls. Och jag är inte gravid.
Hahahah...pigga vet jag inte...

Men jag är på jobbet iallafall!
Hmmmm....ring BM eller privat gynläkare. Jag hade osså skumma cykler för ett par år sen....fick sen diagnosen PCO-S när jag gick till en privat gynläkare. Kändes skönt att ha kollat upp det o veta varför min kropp betedde sig så!
Hvidis: Nä ingen siesta efter jobbet.....är oftast sjukt pigg när jag kommer hem o på kvällen....o överlycklig när maken kommer hem....går om kring med ett fånigt leende hela tiden o tittar så kärleksfullt på honom hela tiden så han lämnar snart in mig på psyket!!