Hvidbrud skrev 2009-04-08 11:24:32 följande:
Oj oj, det låter lite rörigt. kanske skulle du ochså ha det bra av att få en underredeskontroll på cykelversta´n? Som alternativ terapeut skulle jag ju rekomendera att gå till en bra akupunktör också. De där kineserna vet nått om hur man reparerar cykler!Oh, tack för omstoppning the och boken, Ninnis. Gosar ner mig lite i kudden. Maken ringde precis och sa att han lyckats förlänga vårt kontrakt här till den 31/8 (BF!!! Tror det freakade mig lite att jag inte vet om jag kan bygga rede någonstans) men vi är på rätt väg i alla fall... Pappa gick i borgen för en lägenhet till oss idag eftersom vi inte är registrerade i sverige (annars kan vi inte bli godkände) Ska skicka in lite papper frn skattemyndigheterna om mitt företag, sen får vi svar... Men det är inte den lägenheten vi helst vill ha... Den vi vill ha tar sån tiiid... Det händer ingenting med dem. Men jag har lagt press på nu i alla fall!
Misstänker att det är bo-stressen som påverkar dig. Skönt att ni kunde få förlängt till sommaren. Men bytet ligger lite jobbigt till med BF o så....
Hoppas ni kan få lgh i Sverige ÄVEN om den inte är den bästa. Då kan du iallafall få bygga bo.
Ninnis: Cykelverkstad o underredeskontroll....perfekta kodord!!

Hoppas att allt går bra på kontrollen! Vilken dag var det du skulle dit?