• lanovia 08

I vått och torrt (del 5)

Vi började prata med varandra då vi delade längtan efter att snart skaffa barn. Vissa sitt första, andra har redan barn. Vid det här laget har några plusat andra kämpar vidare. Genom kampen förbi ÄL, BIM och alla förkortningar som finns i detta ämne delar vi också livets alla andra glädje- o sorgeämnen.
    Finkänlsliga ombedes att gå någon annanstans då vi inte alltid håller oss på den rumsrena nivån.

Någon mer som skall ge sig in i kampen efter ett plus, varmt välkommen hit!

• Svar på tråden I vått och torrt (del 5)
  • passionsblomman

Hahahahaha!

En sak ska du veta Celeste: ALLT blir något snusk av i den här tråden, det kan man vara alldeles säker på!

• passionsblomman

Promenad alla dagar! EN vilodag-det lärde jag mig förra gången att man behöver.

Ninnispinnis skrev 2009-04-08 22:39:50 följande:
    Duktig Blommis, förresten! Heja heja! Promenad i morgon också?
    [/citat]
    Celeste97 skrev 2009-04-08 22:44:57 följande:
    [citat]
    Snuskigt, men inte barnförbjudet!
    Nej bara förbjudet för ens karlar, eller, iallafall tycker jag det är lika bra att inte min läser just här...
  • Celeste97

Har ringt och bokat tid nu hos en cykelreparatör, men jag vet inte om jag pallar att han är en äldre man. Känner mig lite fånig...

• passionsblomman

BRA!!!! Skit i att han är en han! Han är säkert jätteproffsig!

Celeste97 skrev 2009-04-08 22:56:40 följande:
    Har ringt och bokat tid nu hos en cykelreparatör, men jag vet inte om jag pallar att han är en äldre man. Känner mig lite fånig...
  • lanovia 08

Hejja Blommis!!! Bra, räknar starkt med att du bjuder på en promenad idag med. Åtminstonde en halvtimmesrunda.

Celeste bra att du bokat tid. Och som Blommis sa skit i att det är en han. J
    ag gick ett tag hos en gynekolog som var både man och från typ Iran/Irak. Det krävdes att svälja både en och två gånger, väl med bena i vädret så kändes det som sak som vem som rotade runt. Han var precis lika duktig som en kvinnlig svensk.
    Jag har aboslut inget emot invandrare, men just när jag kom till en gynekolog kändes det konstigt nog mycket jobbigare, men som sagt det gick ju över.

hmmm jag tycker nog nästan denna tråden är barnförbjuden mellan varven. Och defenitivt mansförbjuden.

Skall försöka sammanfatta lite så att du hänger med här Celeste
    Vi har 3 gravida: Hvidis, Ingenjöris och Ore
    Sedan har vi Blommis, hon har en son redan. Supercharmig sådan. Andra barnet låter dock vänta på sig och de får nu hjälp.
    Ankan hade tyvärr ett MF och försöker på nytt. Första resultatet får vi se om en vecka. *håller tummarna*
    Ninnis har försökt typ 6(???? nu gissar jag lite ) mån nu. Hon har dock som det verkar trampat lite för ivrigt för hennes cykel har pajjat. Eller så är det inidnernas GPS som har gått sönder. Någon har hänt ialla fall.
    Ninnis och jag är nog trådens skengravida. Jag o maken har nu kämpa på i väldigt nära 1 år, resultatet har låtit vänta på sig. Men jag vet nog allt om hur det känns att vara gravid, har testat alla symptom. Hjälp väntar i maj.
    Betty Boop är också en nykomling, hon har redan en liten tjej(?). Denna fick de efter 6 kämpiga år. Nu är det dags för nr 2. Vi håller tummarna för att det går utan hjälp denna gång.

Hoppas nu inte jag glömt någon för då kommer jag skämmas.

• lanovia 08

Så där nu har jag dödat lite tid som jag skulle använda till att läsa artilar här på jobbet. Skäms på mig!!!

• Ankan80

Bra sammanställning Lanovia....lite som en såpa har det blivit

*skrattarocksååtallatidigareinläggigår*

• Hvidbrud

Celeste: Måste säga att den bästa gyn jag haft var en man. Mycket profsig och trygg. Några kvinliga gyn blir så märkliga när de ska där ner och rota....

• Ankan80

Bättre med en äldre man än en riktig McDreamy

Svar på tråden I vått och torrt (del 5)