hej...
nu har jag läst i kapp lite med....
harriet är ju hemskt fult! USCH, men däremot gillar jag Gösta, tycker det är super sött, men skulle inte döpa ett eget barn till någon namn som inte fungerar internationellt.
En tidigare kollega har en lite Rut, jätte söt, han är ganska ball pappan, så ungen med det namnet passar.
Jag tror vi har en Oscar i magen till 95%. Om det nu är ngt annat så har min man inget annat än Louise i sin värld, medan jag försöker med massa alternativ (inget funkar så jag hoppas det är en Oscar), men har fått igenom Emelie också.
Så i dagsläget är det nog dessa 3 namnen som rullar... men det skulle inte förvåna mig om det blev ngt helt annat helt plötsligt!
Picknick 10 maj helgen är noterat sedan länge, hoppas min vilostol kan göra susen för Telis! För är det fint väder måste vi var ute!
EGO:
Var hos läkare 11, så jag har just spretat klart 11.16 när Frullan srkev sitt inlägg
Hon kollade musen och jag har ju SÅ KLART redan börjat utplåna tappen. (Vilket jag misstänkte).
100% sjukskriven och Bricanyl i 3 veckor, sen kulle jag sluta ta dem och låta barnet komma om den lille ville det.
Är på jobbet nu och har inte pratat med chefen, men min plan är ju att jag ska deala till mig (som jag gjorde med Victor) att få jobba hemma med full lön 3 veckor till, sen skickar vi inte jsukskrivningspapprena, så kan jag vara sjukskriven fram till bebisen kommer (slipper plocka mammadagar).
Vet inte riktigt hur det blir, blir mest stressad av att jag inte får avsluta här på "rätt" sätt om jag går idag, ååå jag får inte bli stressad mentalt heller nu...
Jaha så var det med det....