• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Jag kände en Rut när jag var liten, vi kallade henne Rutan och hon var en underbar krutgumma! Jag har lite svårt att se ett barn heta rut, men det är nog bara en vanesak.

Wii, snart är denna dagen också över! Ska iofs på möte på jobbet ikväll, men det är mest socialt.

Connys feber har fö gått ner nu, fick jag nyss rapporterat, skönt!

• Lapinette

AM - du och din cirkus! Så det blir snitt som du ville. vad skönt och på Telis födelsedag. Det låter ju inte helt fel. Helt rätt tecken blir det ju också ... en sabla motsträvig och envis oxe .

• _koko_

AM - Vad skönt att det gick bra och att du känner dig redo! Men det gör väl inget om det sätter igång av sig själv innan, eller?

• nennesjuttioåtta

hejsan
    oj, vad ni skriver! har haft en hel hög med kundmöten hela dagen, KUUUUUL! I like!

Jag ville bli arkitekt och konditor, precis som piggelin! Och ett kreativt arbete har jag ju idag så helt fel var jag inte ute. Fast i 6:an hade jag blivit itutad av en kompis att civilingenjör var det vi skulle bli. Men sen dog mitt läshuvud vid den tiden ungefär så ... *humhhumhum*

Namnförslag
    Krister, Grizzly (skitcoolt på en pyttehund!), Grus-Britt, Rasmus, Kaj, Hund (tja, varför inte?), Bosse, Nisse-Pisse, Balder, Ruskprick eller Knorrhane, Krusbär, Helmer, Holger, Hasse, Sivert, Arnold, Börje, Jöran med J, Franz,

• Lapinette

Själv har jag också funderat på snitt(ar) idag! Fick lite åldersnojja då kusinen min fyller 40 år i nästa vecka och det innebär ju att nästa år är det min tur. Snittarna var i sådana fall till det tilltänkta champagnemottagningen ... fast jag lär hinna ändra upplägget tills dess.

• _koko_

Just nu känns det som att jag skulle kunna äta bara plopp resten av mitt liv... Är inne på min andra dubbel för dagen och även igår åt jag två.

Men det kanske inte passar så bra med champagne förstås?

nenne - Arkitekt verkar poppis i tråden, det ville jag som sagt också, jag sökte till och med (bara för att ha sökt, jag visste att jag inte skulle komma in), och lappis inredningsdito.

• Lapinette

Plopp är verkligen äckligt ... annars tror jag att allt går till champagne!

• fru AM
    _koko_ skrev 2009-04-23 15:37:33 följande:
    AM - Vad skönt att det gick bra och att du känner dig redo! Men det gör väl inget om det sätter igång av sig själv innan, eller?
    Nej - det är bara bra om han kommer av sig själv innan måndag. Det vore bara så TYPISKT om det blev så Nu när vi skickat hem svärisarna till E-tuna och allt. Men vi har andra i beredskap.
  • nennesjuttioåtta

Vi har nästan bestämt oss för ett namn på kissen också, men det är ju en tjej. Har ni några förslag annars? nu lutar det åt Nancy. Lite svassigt amerikanskt med tjock bismark runt den feta halsen och kalkonhäng under hakan.

• FruCicci

Spännande AM!!!!!!!!!!!!!
    KUL!!!!!!!!!!!!!
    Känner många som är födda 27 april!!! ÅÅÅ vad kul!
    MEN om vattnet går idag eller under helgen, vad händer då och du behöver föda?? Blir det vanlig förlossning då eller akutsnitt?

Jag tar till mig vad ni säger för övrigt Men jag ska diskutera med personalchefen strax, se vad de säger....
    Man känner ju själv vad man orkar och ingen annan.
    Sen tror jag inte Bricanyl hjälper heller, när det väl är kört så är det, men jag har iaf inte utplånat mig hysteriskt mycket, så jag är ganska cool ett tag till...

IGEN GRATTIS till att allt gick så bra AM och att det känns så bra! Jag är såååå glad och spännd för din skull!
    Jätte roligt!
    Sen kan vi ju så klart ta en restaurang i Humlan i st så folk kan sitta

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare