• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Piggelin1

Jaaa - bilen Morris, den gillar jag!!

• Piggelin1

Vi får väl börja planera Götet-helgen så smått snart också Inte långt kvar till Varvet! Noterar det varje dag - hur många som helst som är ute & springer/joggar/lunkar veckorna innan Varvet. Sen dagarna efter så är det inte en kotte ute & springer
    Tinga - hur är löparformen?!

• _koko_

Telis - Det får du väl bjuda på, du får väl se det som en chans att se ner på oss andra. Nä, men skämt åsido, det finns ju ett café längst upp i humlan, där kan vi väl vara om det är öppet? Nån som vet? Cicci? AM?

• Ore

Dan-Lenny, Max-Johan...

(Obs, namn som jag vet folk som heter...)

• Grodan12

Här är en till som hade drömmar om att bli veterinär men som lade de plnerna på hyllan av samma anledning som Frullan, jag är alldeles för blödig. Gjorde frivillig praktik hos en veterinär på högstadiet, när han skulle avliva en katt blev jag nog mer ledsen än ägaren...

• MSW

Fick precis mms på bekantskapskretesens allra nyaste tillskott (kom igår)..

• Tinga

Snaily - vilka häftiga namn ni väljer mellan! Det får allt vara en kaxig liten vovve om han ska heta Gösta!

På jobbet finns det en kille som heter Ambjörn, och han är i 30-årsåldern. Lite udda, men när man vant sig känns det ändå OK.

Piggelin - nja, löparformen är inget vidare, för förkylningarna har avlöst varandra hela vintern och våren här, men de senaste veckorna har det blivit lite mer regelbunden träning. Siktar inte på någon särskild tid eller så, utan har som målsättning att springa hela loppet.

• MSW

ANg blödiga veterinärer tycker jag nog att det är en bra egenskap hos en veterinär (åtminstone till viss del) skulle inte vilja stöta på en veterinär som inte tyckte synd om djuren! Sen måste man juh klart kunna "stänga" av känslorna till viss del för att orka med..

Själv ville jag bli ridskollärare eller hästuppfödare när jag var liten.. Medan alla andra vill bli frisör typ.. (behöver jag tillägga att jag i många år bara läste hästböcker....??)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare