• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

koko: Bingo: Och som pris får det väl bli en bal med den aktuella varan, levereras när jag har vägarna förbi (så fruktansvärt otympligt att skicka med posten). Går att byta ut mot ett gulligt gosedjur i form av lamm eller ekorre...

• _koko_

Ore - Undrar vad det säger om mig egentligen??

Fick plötsligt en paus, han jag ska lämna över till är inte här, och jag väntar på att en annan snubbe ska ge mig åtkomst till en sak som jag behöver för att kunna testa min ändring. Har bockat av massor med saker på min lista så nu känns det plötsligt som att jag kan andas igen.

• Fru E

Koko-du kan få lite uppgifter av mig om du vill....

• Telis
    _koko_ skrev 2009-04-23 09:44:56 följande:
    Telis - HA! Försök inte, jag tar med en ergonomisk tron till dig (Ers Höghet Liten får kliva åt sidan) om det skulle bli picknick.
    koko, det är ju väldans gulligt men du tror inte att jag skulle känna mig som värsta pensionären om ni andra satt på filtar på marken och jag satt på en sån där campingstol?
  • snaily

Aaaaah, toapapper...

Morris = katt! Ingen diskussion! Eller förresten, det kan vara en bil också.

• Ore

Telis: Ni får ha picknicken i närheten av någon parkbänk eller bord någonstans, så får du sitta där, och så får de andra skylla sig själva att de inte fick plats??? Alternativt obligatorisk campingstol för alla!

• Page

Kjell-Henry? Bo-Inge? StyrBjörn? AsBjörn? Det finns en del läckra Björnkombinationer...

Veterinär ja...även min gamla flickdröm som gick i kras av samma anledning som Frullan. Konstigt nog var det min enda dröm.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare