• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • kängu

Tack Telis! Jag och Snaily verkar ha en del gemensamt... bröllopsresor t.ex.

• Ore

MrsB: Trist med sjukdomar. Snart måste ni väl dock ha fyllt hela sjudomskvoten för året, eller? Och kan se fram emot en sommar och höst som kärnfriska (hoppas det...) Krya på er!!!

Kängu: LYCKA till imorgon!!! Aaaah, vet precis hur du känner det. (Hoppas du slippper tre skitsnygga doktorander och ett antal kompisar som sitter och tittar litet konstigt på dig för att de fattar precis hur nervös du är fast du försöker dölja det...)

• snaily

Kängu - ja visst var det lite lustigt lika bilder. Jag hade ju förstås inte sett galleriet innan jag mailade bilden. Så jag härmades inte med flit, inte när jag hade kängurun som presentationsbild heller Var det alltså bröllopsresa till Lofoten för er oxå?? Vi var där i oktober när det var total lågsäsong, men mysigt! Vi klättrade i berg och åkte på havsörnsafari och åt en massa fisk.

Får se hur vi löser valp/sovrumsproblemet... vår säng är iaf så hög så den kan ingen kortbent liten valp lyckas hoppa upp i.

Stort lycka till imorgon!

• kängu

Snaily, vi var också där i oktober Och klättrade i berg, och var på späckhuggarsafari...

Vår vovve gnällde så mycket på nätterna så vi lyfte upp honom... är man vek så är man

Tack för lyckönskningarna!

Jag ska snart gå o lägga mig, så jag är riktigt utvilad imorgon. Kl 13 smäller det!!

• viktualia

Roligt att titta i albumet!! det har ju blivit en försvarbar mängd bilder.. korten på mig är ju inte så uppdaterade.. men nån större förändring har ju inte skett

Och roligt att få se gräsmattan!! ha ha ha!!!

• viktualia

Kängu - jag hejar på dig!

Ego - blir matt på att jag måste styra upp konferensen imorgon. blir matt på att handlingskraftiga släkten är på OLIKA fötter inför begravningen. blir matt av alla som ploppar ungar till höger och vänster.. hm... när jag hitta fokus...

sovdags är fokus nu i alla fall!

• Grodan12

Lycka till imorgon Kängu!

Roligt med hundvalp Snaily, då är ni sysselsatta under sommaren!

Hoppas begravningen blir fin Vickan och det känns bra med ditt tal.

Jag håller tummarna för barn på bättringsvägen imorgon Mrs B.

• Fru FruLLan

hällojsan

AM En HEL dag för att planeras snittet, shittalainen vilken tid! Låter inte som en kul dag men hoppas det går bra.

frejan: du utrstålar verkligen ett osannorligt lugn som jag inte på några villkor skulle ha kunnat uppbringa om jag fått lite oklara nupp siffror. Impad!
    Men skulle du ha UL om tre veckor och SEN ev fvp????
    Men vad sjutton ska det leda till? Då är du vel långt över gränsen för ev abort? Alltså om fvp nu skulle visa nåt som skulle få er att vilja det. Så vad är det då för vits med fvp?

Sorry, jag är totalt lurvig i skallen och kanske bara fattar heeeeelt fel.

Page: hej pussan
    Kul att se dig igen!
    Angående avfärgning av svart hår så testade jag det... Hade svart hår i hmmmm över 15 år. Kan säga att avfärgningen i mitt fall inte gick så bra. Blev inte grönt eller så, men inte heller avfärgat. lösningen blev att som de andra skrev, tona håret i en lila-svart kulör uner låååång tid för att låta det växa bort. jag gillade den nya färgen så det var inget problem.
    Men visst tar tid.
    Läskigt m,ed fel medicin.

cicci: ha ha ha
    jag har ju sagt HELA TIDEN att det är en tjej. Du ska få se!!!!!!
    fruLlan har rätt! så klart!
    Ödmjuk?????, varför då????
    Intressant med gyn undersökning. Jag hoppas bara att du och läkaren har vett nog att sjukskriva dig om du öppnat dig. Men tror knappt det....
    Du vet att jag älskar dig men VETT att bli sjukskriven... nja.....

Hade förresten sjuk ångest i morse då jag upptäckte att jag stängt av ljudet på mobilen. MEN jag hade vaknat ändå efetersom den ligger på nattusbordet och har vibrato på. Vilket jag faktiskt vaknar av. Men klart, ljud känns säkrare.

Just det borrens provtagning.
    han testades fanimej för allt. Fick ta 8 olika substanser i pricktest på armen, stackarn. Men som tur var gav INGET utslag. HURRA!!!!!!!
    fast jag trodde ju inte heller att något av de skulle ge utslag.
    Kvar att vänta på är glutenprovet och mjölkprovet. Jag för min del tror ju att det er mjölkprotein, nästan säker. Men vi får se.

Trist med alla sjuka barn! Hoppas de kommer i form snart. Låtyer som ni har det tungt mrsB.

En bild på en nyanlagd kokoshäck
    WOW
    det vill jag ha.

Fatta vilken grym skärmsläckare det skulle bli! En vajande kokoshäck som flyter över skärmen.

Finns det några nötter i den

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare