• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Telis - nej, PS är den runda stora väl? Den fick inte plats, så vi har en rektangulär. Fin, mjuk och luddar. Allt det röda luddet sätter sig i mina tappade långa hår och makens korta krulliga till en riktigt råttarmé.

• nennesjuttioåtta

hohooo

Lappis
    jo tack, det går bra! Jag får mest nässprayen i halsen men förutom det så känns det bra!

Järålôs - HA! Det hade jag tagit!

Jag önskar jag hade något sameblod i mig, det är så snyggt!!! Inte blodet, alltså...

Liten
    What?!? HAHAHAH jag plockade, maken dammsög. Det var väl några veckor sen sist men tack ändå, fast städa och Nenne i samma mening händer inte så ofta. Förutom när vi får folk hem: "ååh ni har jämt så välstädat" *duh, annars hade ni inte fått komma eller rättare sagt, kunnat komma innanför dörren*

• nennesjuttioåtta

ååååh jag har inte länken till galleriet här på jobbet.

• MSW

Tuff bild på mindre! Och kul att se snaily också!

Sitter här med en sovande son.. Räckte tydligen inte med de tre timmarna han sov i fm... Så allt är nog inte helt som vanligt med honom.. Men han är inte varm idag!

*vad var det mer jag tänkte kommentera*

• Lapinette

nenne - men du slipper nysningarna?

• snaily

Frejis - läst väldigt slarvigt idag! En liten västgötaspets är det vi snöat in oss på! Trevliga och lite roliga små hundar, eller egentligen inte så små, bara väldigt korta ben!

Kul att se er alla oxå!

Idag på eftermiddagen fick jag kasta mig iväg för att leka "BM" åt ett får men när jag kom dit så var förlossningen redan överstökad. Fast nu ringde de igen och var osäkra på om det var ett lamm till på väg ut, men efter mycket dividerande kom vi fram till att det troligen bara var efterbörden (moderkakan)

• snaily
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-22 09:20:55 följande:
    LappisKlart ni ska ha hundvalp! Det är fertilitetshöjande! *ironi*
    Vadå ironi??!?!! ÄR det inte fertilitetshöjande eller?? Varför ska jag då betala 10000 för en hårig illaluktande liten best som bara luktar illa och skräpar ner och kissar inne och kräver en massa tillsyn??? Ringer genast uppfödaren och säger att jag inte vill ha valpen...

(behöver jag skriva *ironi*...)
  • nennesjuttioåtta

Lappis
    jepp, jag har inte nyst en enda gång, men jag frågade läkarn för säkerhetsskull när jag var där på samtalet vad jag skulle göra om det hände (påläst av er tjejer ) och han bara stirrade på mig som om jag hade fåret Dolly på huvudet.

Nu har jag kollat på er. Vad kul!! Shit vad många bilder det börjar bli!

• nennesjuttioåtta

snaily
    hihihi, nej det framgår ändå att du var ironisk.

Lappis
    fast det verkar ju vanligt att man nyser så jag förstår inte ri.. eler. Jag förstår ändå inte honom för han ser alltid sådär på mig, förutom när han grottar runt i mufflan.

• nennesjuttioåtta

Då ser han tämligen blasé ut. Vilket är rätt bra, annars hade jag blivit nojjig.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare