• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

Page: blir det för dåligt får du väl färga håret mörkt igen? (fast då är 2500:- i sjön och en massa slit på håret i onödan)

• Page

Just det MSW! Det blir svårt att bestämma sig...

• MSW

Annars får du färga det i någon ljusare mörkare färg (eh.. förstår du hur jag menar?) om det inte blir bra, så blir det iaf inte lika mycket i "onödan"..

• Page

Fast om jag börjar svammla något om att jag ska sola, lyssna på Lady Gaga och köpa pumps, då vet ni att jag har drabbats av en hemsk depression!

• MSW

Då får vi hålla ögonen öppna efter dessa tecken.. Och försöka "bota"..

• Page

MSW, japp, jag förstår. Problemet med mörkfärgade hår som ska blekas är att resultatet ofta blir orange och det kan vara svårt att färga över. Att låta min naturliga hårfärg växa ut är inget alternativ för mig. Har redan nu ca 2 cm utväxt och det ser hemskt ut!

• MSW

Du får klippa det riktigt kort?? Fast det kanske inte ger ett snällare intryck..

• Page

...och inte klär mig ett dugg! Har provat.

• Liten med Mindre

Page - går det inte att tona håret mörkt under tiden som det svarta växer bort? Så ser inte utväxten så sjabbig ut. Eller använda ett tonande shampo? Toningen tvättas väl ur efter hand.

• Mrs  B

Åh, jag älskar att släktforska men har tyvärr inte hunnit med det sen barnen kom. Innan dess blev det en hel del forskat med mammas kusin och på biblioteket i stan (pappas sida).
    Men har inte funnit något speciellt, endast torpare, bönder och så har de flyttat minimalt. Mammas sida är smålänningar och pappas skåningar.

Politik
    Mitt ämne!!!!!!
    Har samhällskunskap som huvudämne i min utbildning och älskar politik men har inte gått med i något parti. Försöker undvika det så man kan undervisa utan för många fördomar.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare