• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

Hej Frullan förresten!! Det var länge sen!

• _koko_

EA - Grymt vältränad häck då, som bara behöver trimmas två gånger om året!! Och ja, man ser rätt konstig ut utan häck.

Page - Kan häcken missförstås?
    Inboxar dig länken till nya galleriet!

• Page

Tack Koko!! Det är alltid intressant att få höra om andras häckar!! Då får jag kanske tips vad jag ska göra med min...

• Page

Guuuud så kul med bilderna!! Det var massor nytt där ju! Och alla barnen som har blivit så "stora"...(vilken vidrig gamling kommentar det är) Roligt att se EA, Kängu och Ore som jag inte sett tidigare.

• MSW

Åh, kollade djurannonserna på lokala annonssidan! Hittade både katter, hundar, hästar och kaniner jag skulle vilja ha..!!
    Men tycker EGENTLIGEN att det blir för krångligt med djur att ta hand om..
    Vill dock ha höns när vi köper hus (många planer som utgår från det där ev. husköpet....)

• MSW

Kanske inte krångligt, men det tar för mycket tid.. Och så är jag rädd att jag tröttnar..

• Page

Snaily, se till att vi får se bilder på nytillskottet snarast möjligt!

Ego och meningslöst, jag funderar på att bleka mitt hår! Hjäääälp! Min plan är inte att bli blond utan att återfå min naturliga hårfärg, ljusbrunt. Orsaken till att jag funderar och inte gör det beror på att det är dyrt (ca 2500) och det finns inga garantier att resultatet blir snyggt, eller att mitt hår klarar av en avfärgning. Jag är säker på att jag kommer att hata vara ljus, men jag hoppas på att vänja mig och det vore dessutom ljuvligt skönt att slippa färga det varannan månad (och då ser det ändå ut som skit i en av månaderna)

• Page

Hmm, en annan fördel med ljusare hår är att jag förmodligen kommer se lite snällare ut och förhoppningsvis göra ett bättre fösta intryck!

• MSW

Telis: Nu har jag mailat en ny bild på A till galleriet! (vet inte hur ofta du kollar den mailen annars..)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare