• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

Snaily: Om du skickar en bild på dig till Telis mailadress (någon vänlig själ har den säkert tillgänglig...) så får du länken till galleriet med bilderna på oss

• MSW
    snaily skrev 2009-04-22 10:24:42 följande:
    Fyyy vad jobbigt MSW, 20 år är ju suuupergammalt men jag vet ju hur jobbigt det är med avlivning även om djuret har levt ett långt och bra liv...
    Precis när mamma sa att det nog får bli så så kändes det inte så farligt.. Men det känns värre och värre..
    Men men, man överlever juh, men tråkigt känns det!
  • Tinga

Hihihi; kul att läsa ikapp!

Liten den Stora - jo, jag tackar jag!

Piggelin - kommit senare till jobbet idag? Det är iallafall inte lika många inlägg från din sida som igår.

AM - vad trist att tappen inte var mogen. Kan du inte stoppa in ett äpple; etylengasen de avger brukar ju få frukt att mogna.

Nenne - kul att kissen är på gång.

Ska iväg till mina ömma moder idag och få lite hjälp med Piff & Puff. Fast det är sådär ibland; brorsans 14 månaders son är också där (mamma passar honom en dag i veckan, när brorsan jobbar), så det blir mest hjälp med att mata. Det blir nästan mer barnpassning än hemma, för man får vakta Piff & Puff, så att de inte blir "attackerade" av kusinen. Men det blir ju lite vuxet sällskap iallafall.

• _koko_

Hej FruLlan! Hur gick det med provtagningen igår? När får ni svar?

Och nä, jag tror sweetans buske skickades till AM bara, vi andra tillhör visst inte den innersta kretsen.

Min häck är grymt snygg, så den borde jag förstås skicka en bild på...

• Fru E

Koko-hur ofta trimmar du den vi trimmar våra 2 ggr/år

• _koko_

Hollands-gräsmattan ser förresten ut som en perfekt picknickgräsmatta, hihi!

• Fru E

*kliar mig i huvudet och undrar hur man ser ut utan häck*

• Page

Grattis till de snartida djurägarna! Jag är så avundsjuk!!

Koko, vad är det för häck?

AM, lyssna på Tinga! Det låter som om hon har fantastiska ideér!

Vad nyfiken jag blir på bilderna! Visst är galleriet flyttat....? Skulle jag kunna ta del av det nya?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare