• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Här är lilla jag

Otroligt att ni kan följa mina förvirrande inlägg men tanten kom idag iaf sa dag 1 här och ny cykel. Skönt är att jag har haft ÄL och normal lång cykel. Är väl bara att försöka igen antar jag.....vet inte riktigt när man bestämmer att vi vill ha mer hjälp????!!!!

Piggelin-torkvinda till huset kanske?? Eller gasolvärmare till altanen???

Muggles-skönt att ha någon att spotta med

• Piggelin1

Jag säger också impregnerad
    Vet faktist inte varifrån jag fått det - Mugglan är kanske boven i dramat!

Varmkompost - låter inte riktigt som min tekopp, inte på vår gigantiska tomt nu iaf...

Japp, brorsans gräsMATTA förtjänar ju nästan att få en alldeles egen plats i galleriet Den ser verkligen för rolig ut!

• snaily

Jag säger faktiskt oxå impregnerad, och en himla massa andra hemsnickrade grejer

Cykla vält, hahaahaaaa! Den hade jag aldrig hört.

• Fru E

Som tur är har vi lyckats klara oss undan alla magsjukor och dylikt men nu ar maken sååååååååå sjuk dvs ont i halsen och frossa så får se om han får halsfluss i såfall smittad av sin kära mor.....

I övrigt förstår jag mig inte på hur politiken i det jag jobbar med alls för tillfället och har INGEN lust att vara hövlig eller steppa fram på tårna för att de ska bli nöjda......

• Piggelin1

Telis - nu har jag mailat bilden på den gigantiska gräsmattan inklusive vattenspridaren in action Det märks att markpriserna är hysteriska i tättbefolkade Holland, deras hus är i tre våningar. Kök & vardagsrum på nedervåningen, badrum & vuxensovrum på mellanvåningen & överst en liten tvättstuga (snarare "tvättrum"), minimal toalett & så två små rum som deras två döttrar sover i.

• Piggelin1

Jeeesus, vad mkt OT-info jag dränker tråden i idag...

Cykla vält = cykla omkull, om ngn undrar

• Fru E

Piggelin-vi klipper vår gräsmatta på en kvart
    Helt perfekt stor trädgård även om jag velat få in lite mer växter till

• viktualia

Jag har varmkompost och det är skoj det! komposterar allt hushållsavfall som går! *nördvarning*

Holland - det finns ju en anledning till varför holländarna flyttar utomlands och tex till ödsligaste nordVärmland.. fniss fniss

• Fru E

Snaily-attans vad snabb du är

Cykla vält är la inget konstigt , rulleböööööör och päääärrrrrooorr medd rullande r är fint med!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare