• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Cissi - ta det lugnt så det inte blir dags för dig med under helgen.

• nennesjuttioåtta

Muggles
    GISSA!! Hahahhahaha!!!!

Takete/Malumma
    Taketenamn är såna vassa namn, och malumma är mjuka namn. Lärde jag mig när vi läste dramaturgi i skolan. (Då var Gökboet ett av exemplen)

• muggles

Maken tycker att vi ska gå och titta på den här lägenheten: bovision.se/description/description.aspx&guid=96174846
    Huset ligger precis där vi redan bor. Han går i funderingar att öka upp till en 5:a och skaffa uteplats. Jag själv tycker ju att nu när vi äntligen börjar komma i ordning i lägenheten så vill jag bo kvar och njuta! Men han är så velig så han hinner ändra sig 100 ggr innan det blir ngt av, så det är nog lugnt att "bara gå och titta".

AM: gött att det är klart nu då. Jag hoppas verkligen att du får en kanonförlossning denna gång (oavsett vilket hål bebben kommer igenom )!

Cicci: aj som tusingen så hade du rätt. Jag tänker inte säga till dig att ta det lugnt för det är nog meningslöst Men var det inte du som såg fram emot att gå hem från jobbet? Fast om du missar en bonus kan jag förstå dilemmat...

• nennesjuttioåtta

AM
    LYCKA TILL VÄNNEN!!!!

Oj, nu kommer det bli gemena men jag ropar!

• muggles

Nenne: det namnet innehåller dessutom de obligatoriska s:en!

Takete/malumma - aldrig hört talas om! Herregud vad jag är obildad nu för tiden Antimakass härom dagen och nu detta...

• nennesjuttioåtta

nej, det blev versaler! Min teori är förstörd...

• nennesjuttioåtta

Antimakass var ett nytt begrepp. Heerrejösses Telis PENSIONÄRSVARNING!

• nennesjuttioåtta

Nancy it is! Vi har velat och grejat men komer inte på något bättre. Hon heter det ju nästan redan så det är ju enklast så också.

Fast Gissa, PAHAHHAHA! Det blir en stark konkurrent!

• Lapinette

mugglan - här är en till som är obildad. Har dock någonstans bak i skallen det där med staketettjofräset i minnet.

• Lapinette

Snygg lägenhet men aldeles för dyr månadskostnad.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare