• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

Gillar inte "Taketenamn", såsom Harriet, Rached (hon i Gökboet, Frejis ???), Rut....

Fast man är väl itne sämre än att man ändrar sig omd et någongång blir dags....

Lappis btw, idag nös jag. Fy fasen vad jobbigt att hålla emot tillräckligt länge!

• nennesjuttioåtta

Oj AM, snart är det dags! Tjohooo!

Kniiiip Cicci!

• nennesjuttioåtta

Ja visst ja, jag ska ju träffa er i Götet om några veckor

• _koko_

AM - Då ska du se att han kommer i helgen.

Nenne - Nancy, UNDERBART namn på kissen!!!! Katter får dock kalkonhäng framför bakbenen och inte under hakan.

Lappis - Jag brukar tycka att plopp är ok, inte mer, men nu är jag heelt galen i det??!

• fru AM

Cicci: om det drar igång nu så blir det vaginal förlossning (till en början i alla fall).

• muggles

Nenne: Taketenamn??? Är jag trögare än vanligt eller?

En gång i tiden funderade jag på att döpa min katt till Gissa bara för att jäklas.

- vad heter katten?
    - Gissa.

• Lapinette

AM - önskar dig lycka till utifall att du inte dyker upp här något mer. LYCKA TILL!!!

• FruCicci

ÅÅÅÅ AM - jag vet inte vad jag ska hoppas på - mer än att det ska gå bra och att han är hos er snart!!!!!!!!!!!

jag blir alldeles till mig

kram

nu ska jag hem

vi hörs

• Lapinette

Gissa hette en granne på landets hund. Jobbig hundjäkel.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare