• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Telis - Hahaha, ja, det är verkligen skrattretande! Roligast tycker jag är när de flyttar runt sakerna, typ där ligger den där boken igen och samma bukett i både kök och vardagsrum... Bilderna på vårt hus inkluderade detaljbilder på lampetter som hängde i duschen... Fast det huset var så ostajlat som det bara kan bli, det var bara en väldigt konstig mäklare...

Hunden var ett roligt namn på en katt, jag känner förresten en katt som heter Killen.

Cicci - Kram! Vet inte riktigt vad jag ska säga mer, du skriver mycket klokt själv. Hoppas du får lugn och ro på något sätt som passar dig.

Tänker på Vickan idag.

Ore - Håller helt med ang matbord. Vi har bara ett (vårt kök går i vinkel) och det räcker! Bygger vi ut kan jag tänka mig att vi gör nuvarande vardagsrum till matsal, och då kanske vi köper ett litet bord till köket också, eftersom det då blir olika rum, men varför ha "vardagsbord" och "finbord" i samma rum?

Förresten - Det är FREDAG!!!

• _koko_

Och förresten, kläder som hänger framme ger bara ett stökigt intryck tycker jag.

• Fru E

*korkar upp skumpa till alla som vill ha *

• Lapinette

EA - langa hit ett glas för här är det BOM ! Förresten såg att du ville vara med och kramas så jag tycker vi kör en gruppkram med alla som vill delta också.

BS - hittade en länk här som kanske kan förklara skillnaderna www.osteopatigoteborg.se/OsteopatiFragor.html

Ego - som sagt, igår såg jag spår av tant ... och imorse likaså men tydligast av allt - tempen sjönk till 36,5. Japp, hon är absolut på gång och helt sjuk i sinnet är man ju för jag blev så ledsen igår när jag upptäckte det. Kan ni tänka er? Snart 3 års försök och jag blir likt förbannat besviken och ledsen? Hur sjuk i huvudet får man vara?

• Fru E

Lappis- hoppet har man alltid kvar så du är ABSOLUT INTE sjuk i huvudet!!! Stor KRAM och massor av skumpa till oss!

Du får njuta i solen idag och unna dig något speciellt

• fru AM

Hoppas mormorskrutt får en fin begravning, Vickan! Kram

Lappis: helt begripligt att du blir ledsen. Stor kram!

Stylade lägenheter: Jag blir mest bara misstänksam och undrar vad de försöker dölja ...

Fredagsskumpa: så trevligt! Jag borde väl bälga i mig massor eftersom det enligt uppgift ska dra igång saker och ting. Men nu har jag snarare försjunkit i ett vegetativt tillstånd och inväntar passivt måndag ... Börjar dessutom misstänka att det inte alls är ngt barn där inne utan bara en gigantisk slempropp som är på väg ut i smådelar ... *Ursäkta äcklig detalj*

Är irriterad på det vackra vädret eftersom jag inte orkar gå ut (för tungt & måste ju gå in och kissa efter en kvart). Nej - måndag inväntas HOPPFULLT!!!

• Tinga

Lappis - så länge man försöker är det väl klart att man blir besviken när tanten kommer, oavsett om man försökt i ett halvår eller flera år. Du går ju dessutom på akupunktur nu och har kroppen i balans på ett annat sätt än förut och det är klart att det gjuter nytt liv i hoppet. Stor kram till dig!

Telis - det ser ju "värre" ut än när de stylar ett hem för en heminredningstidning.

• MSW

Lappis: Skit!

Annars tänker jag på vickan och am idag!

Tittade på programmet om/från Arlanda igår, var ett par som var och hämtade hem sin dotter från Thailand, och jag tyckte det kändes så starkt att jag grät.. Även maken fick ngn liten tår i ögonvrån! Så efterlängtad denna lilla tjejen var! (såklart) och hela släkten var och tog emot dom på flygplatsen!

hm. och så var det säkert ngt mer jag tänkt skriva...

• _koko_

Lappis - Säger som övriga, inte konstigt alls. Skickar stora kramar och vrålar SKIT över hela stan!

MSW - Jag gråter nästan av att läsa din beskrivning av det...

AM - Vilken medicinsk sensation det vore, tänk om slemproppen växer ihop till ett barn igen ala T3???

• Lapinette

Ja, adoption kanske man ska börja tänka på igen. Har inte orkat ta tag i något efter utomkveds. Sitter och funderar på när vi ska göra FET. Tycker att alla datum ligger fel!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare