• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Telis - Jo, det var där jag började, men man måste ange tid, och eftersom den första tiden jag försökte med var fullbokad ville jag ringa och se om det fanns någon tid alls. När det var telefonkö till bokningen insåg jag att det nog är kört...

Vilket erbjudande!!! Vad serveras då, får man välja om man vill röka eller injicera?

• Lapinette

koko - champagnen på Gondolen som har Eriks Lallerstedt etikett på besökte vi i torsdags. Hoppas ni kommer fram på telefon! De kanske inte har öppnat än?

Telis - Peking?

• Lapinette

Oj, låter nästan som i Amsterdam - en middag hos Telis! Där kunde man ju gå in och se hur man odlade cannabis för hemmabruk.

• Liten med Mindre

koko - det är väl en utmärkt idé att bjuda in er till casa Telis. Så kan barnvakten stanna hemma med lillkillen.

• Telis

Ja, det skulle förstås bli en liten blandad buffé, det vill säga vi skulle ligga på kuddar på golvet och skicka runt dom små "godispåsarna" så att man kan välja själv precis vad man är sugen på.

• Page

Casa Telis är ett utmärkt val för kvällssupé!

• Page

Hahaha, samlar man ihop alla piller, sprayer, hormoner och örter som har blivit använda inom trådens medlemmar kan det bli riktigt party!!

• Page

"inom trådens medlemmar"? Hm, hur tänkte jag egentligen?

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare