• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

AM - är det redan dags!!!! Attans tyckte det var igår som du blev på smällen. Tummar bokade kl 11.00!!!

• Liten med Mindre

EA - klassiska symptom!!! Kan betyda precis vad som helst tyvärr.

Dricker du fortfarande mirakelvatten?

• MSW

AM: Oj vad spännande! Håller tummarna för det också!

Och titta! hann i fatt! På återseende!

• Liten med Mindre

Jag tycker det känns som alldeles nyligen som AM gick och vankade och försökte få Livia att vilja komma ut med färdknäppar och annat skoj. Hon drog över lite väl, AM? Eller minns jag helt tossigt?

• Fru E

Liten-nä mirakelvattnet är slut
    Tror att det bara är en väldigt seg eller konstig tant egentligen

*Dags för möte*

• MSW

Hade tänkt plantera ut lite lökar och så som jag fick i födelsedagspresent idag, men det är inte alls lika fint väder som igår.. Så är måttligt sugen... Men får nog ta tag i det iaf!

Sprang på hussäljaren igår, hans pappa hade opererat knäet så han hade haft lite annat att tänka på.. Så vi får sväva i ovisshet ett tag till!

• Tinga

Hej Piggelin! Ovant att se dig så i farten på morgonkvisten!

FruLlan - så det ska en förestående förlossning till för att få dig att kliva ur förhudsmockasinerna?

God morgon alla ni andra också!

• Tinga

AM - vilken dag! Vad hoppas du mest på - igångsättning, eller?

• Tinga

Jag fick förresten en ganska lustig födelsedagspresent av makens bröder i år. Eller ja, vissa skulle nog tycka att det var läskigt, men själv tycker jag mest att det känns häftigt. Det jag pratar om är Doktor Fisk Nail Spa (www.doktorfisknailspa.se/behandlingar.html), där man alltså får sticka ner fötterna i ett litet akvarium, innehållande fiskar som äter upp döda hudceller. När jag badat i Röda Havet, vid Barriärrevet och i andra varma hav har det ofta simmat fiskar intill en som "nafsat" (kittlar mest) lite varstans på en och jag tycker inte alls att det är obehagligt, så det ska bli spännande att prova det i salongsmiljö. Tänkte passa på efter GöteborgsVarvet, när fötterna kan må bra av lite omvårdnad.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare