• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Piggelin1

Liten - du är en KLIPPA!! Superdupertack!

• Liten med Mindre

FruLlis - ligger roffe åt rätt håll? Eller är det mer akrobatik som gäller denna gång med?

14 låter som ett fint datum.

• Piggelin1

Aaaah, nu såg jag ännu mer tips, tack igen!

• Liten med Mindre

Piggis - bockar o bugar. Jag är redo när jag väl hittar hus, och ev har pengar över.

• Fru FruLLan

piggis: kan de inte göra jobbet lite senare istället? Låter mer värt än prylar för 10000kr

• FruCicci

Frullan!

Just ROFFE ha ha ha ha
    Så jävla fult!
    Boris och Roffe

• _koko_

Heeej i tråden! Har egentligen inte tid att skriva just nu, men måste ju kommentera ett par saker ändå...

MSW - Vad ni kämpar med sömnen, härligt att det går framåt!

AM - Tummarna hålles stenhårt för mogen tapp!!

Grodan - Sambon planterade 25 plantor i helgen, gick förvånansvärt snabbt faktiskt! Heja dig!

nenne - Jag hade min blödning långt innan ivfstart ju, som jag kommer ihåg den var den väldigt lindrig och smärtfri (första gången på typ 10 år), men om jag fick några varningstecken minns jag inte...

piggis - Söderköping kanske? Kanske inte halvvägs mellan direkt, men en väldigt söt lite stad. Och piggelingrönt är en underbar färg, så gärna för mig.

Piggis igen - Markiser till fönster i söderläge? Grillbord? Parasoll med stenfot på hjul? Sandlåda? Brevlåda? Gungställning?

cicci - SKÖNT att sammandragningarna lugnat ner sig, fortsätt så!!! Som sagt, bara för att victor var "färdig" när han kom för tidigt behöver det ju inte betyda att syskonet också är det...

Tillbaka till kolgruvan.

• nennesjuttioåtta

Piggelin
    oj, stackars er! Hmm... Jag spånar vilt
    Gräsklippare
    Infravärme
    Skottkärra
    Stege!!!
    Rhododendron hahaha!
    vattenslang
    spaljé
    segelduk/markis/parasoll
    hängmatta
    Hammock
    badtunna
    utebelysning a la Finlandsfärja
    damm med fiskar som äter av fötterna
    Rådjur i bronsfärgad gips

• _koko_

fruLlan - I år planerar jag att inte ligga på sjukhus över midsommar, så jag kan inte värma någon säng åt dig som jag gjorde åt cicci.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare