• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru FruLLan

Liten: När du
    Roffe verkar vara lika...hmmm hur ska jag uttrycka det... EGEN som storebror sin.
    han ligger på tvären. var hos BM igår och hon kunde inte mäta magen pga av det. magen hade enligt måttet då KRYMPT 5 cm men det stämemr ju inte. Utan berodde på att Roffe låg på tvärsen. Han sparkar på ena sidan och krafsar med fingrarna på andra sidan. Eftersom han är totalt helgalen så rör sig min mage hela tiden. Typ alienfilmerna. Förutom att han inte kommit ut rakt genom magen... ÄN
    Magen ser helt knäpp ut när den hoppar och är lnölig hela tiden. Borren tycker det är kul dock.

Känns som han är på väg ibland....
    galen liten kille!

• Piggelin1

Frullan - vi skulle jättegärna köra isoleringsjobbet istället för prylar, eftersom ingen av oss är någon hemmafixare, men tydligen var det helt kört enligt stora (& förmodligen lite fyrkantiga/byråkratiska) byggfirman.
    Mannens systerson är snickare, så vi hade faktist frågat redan innan om han ville hjälpa oss med förrådet (& fått ja), så nu får vi fråga honom på nytt

• nennesjuttioåtta

NEEEJ jag hann ju inte vara först! Fast vi hade inte allt lika, jag och liten.

Frullan
    Början av juni är den finaste tiden på året, om du frågar mig, och helt klart bästa tiden att fylla år på. Alltid fint väder runt studenttider!

Cicci
    Gött att han lugnat ner sig där inne. Kniiip!

Roffe! PWAHAHAHA!

koko
    aha, men då började du inte spraya dag 21 eller?

• nennesjuttioåtta

JAAA fler trädgårdstomtar till folket!

• nennesjuttioåtta

dock inte i min trädgård

• Fru FruLLan

Cicci
    Ja visst är det
    Roffe är så tokfult så det är sjukt.
    och sen att ROFFE är ett fenomen också

Typ lite tjock, skäggig gubbe i blåställ som jobbar i fabrik och är bullrig
    ROFFE!
    Men snäll...

Och passar PERFEKT på magen

kokos: näe inge mer sjukhus för dig!

• Piggelin1

Ahhh, ännu fler tips - man tackar!!

Nenne - rådjur i bronsfärgad gips, det är ju LYSANDE Blir det ngt över så köper vi några trädgårdstomtar också

• Fru FruLLan

nenne
    Och just studenfester.
    Kommer vara massa under roffes uppväxt så han kan dricka slattar på kalas, minderårig och bli pruttfull i ... smyg???!!!

• MSW

BF-lista
    Am 2/5 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Frullan 22/6 2009 (dock önskas 14/6 ist )
    Koko 29/8 2009
    Frejis
    Ore 15/11 2009

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare