• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru FruLLan

Det gick precis förbi ett gäng "Roffar" utanför mitt fönster. Roffarna skulle nog till matsalen...
    STEKT mat är det enda roffar äter, bara så att ni vet. Gärna på långtradar fik.

• Piggelin1

Nenne - du är gaaaalen & så himla rolig Kollegorna undrar vad jag fnissar åt...

Hmmm, tror bestämt att jag ska VB:a alla era tips till mannen

• FruCicci

BF-lista
    Am 2/5 2009
    Cicci 9/6 2009
    Kängu 21/6 2009
    Frullan 22/6 2009 (dock önskas 14/6 ist )
    Koko 29/8 2009
    Frejis 13/10 2009
    Ore 15/11 2009

lade till frejjans BF, har för mig det var 13 oktober

gud vad jag skrattar år/med dig frullan, ha ha ha, slattar på alla studentfester, lät ju sjukt kul.....

Trädgårstomte med förhudsmokasiner var ju inte direkt trist heller

• Lapinette

Frullan - har jag missat något? Har du kollat kön eftersom han nu har fått namnet Roffe?

Söderköping - Nanking!

• Fru FruLLan

Gud vad mysigt nenne
    När piggis är ensam hemma, kan hon krypa upp i hammocken och kramas lite med förhudstomten. efter en bag in box kommer hon inte känna någon skillnad mot maken.
    Då behöver man ju inte känna sig ensam.
    vad bra!

• Lapinette

Attans vad många nya bebisar i juni!!!

• FruCicci

Frullan, jag hörde på mitt senaste vul från läkaren att färdknäppar är det som funkar om man ska ha barn tidigare. De avrådde mig från sex utan kondom För att prostanglinet eller vad det heter, sätter fart på förlossningen tydligen..... och det är det som spermierna innehåller, så ni får väl börja pöka som tokar igen då Fast det är man ju inte direkt sugen på dagarna runt BF kanske....

• Fru FruLLan

Nu ska jag äta mat
    varken stekt eller inlindad i förhud...

• Piggelin1

På tal om Piggelingrönt, insåg just att fondtapeten vi har i vårt sovrum, den är ju piggelingrön i botten Utan att jag ens tänkt på det, tyckte bara att den var så himla snygg!
    http://www.designersguild.com/all-collections/florimund-wallpaper/angelique/apple/#

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare