• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Page

Koko, , vilken lampa!!

Telis, jag kör också på din stil och ser hur det kan bli om man fixar till det. Jag föredrar faktiskt att köpa en sunkig lägenhet med bra grundpotential och renovera själv än att köpa en "fräsch" som jag inte gillar stilmässigt.

Antimakass, ett nytt ord och begrepp för mig, men jag måste erkänna att även om jag inte har sådana själv så placerar jag gärna ut filtar på strategiskt utvalda ställen, tex vid huvudet eller armstödet.

Muggles, fy fan för magbakterier!! Stackare! Krya på dig!

Mrs B, brrrr...lyrik...usch nej, jag är inte bra på lyrikanalys. Frejis är det säkra kortet!! Min litteraturgud!

Bluebride, härligt att få hem lilltjejen!

• _koko_

"För en sparsmakad krets har nu tillfället kommit att skaffa sig ett exklusivt boende."

Suck för såna högtravande formuleringar...
    Men vilka FÖNSTER!! Otroligt vackra.

• Lapinette

Page - den lägenheten var helt ok men saknar terrass.

• Lapinette

Ok var nog inte det rätta ordet. Lägenheten är verkligen fin! Inser att idag är inget bra nog (skit med snedtak, ingen terrass etc.). Näh, det blir att dra hem efter jobbet och dricka mer bubblor.

• Page

Koko, haha, en aaaning löjlig formulering. Det jag gillar nog mest med lägenheten är att det är gamla industrilokaler och att den inte är geometriskt perfekt.

• _koko_

Suck, tänkte äta på gondolen på lördag (vi har presentkort), men jag kommer inte ens fram på telefon... Får nog skjuta på det och hitta på något annat. Hade dock varit trevligt eftersom vi egentligen inte har några pengar att äta ute för just nu, och har barnvakt lö-sö... Nån som vill komma hem och laga middag åt oss??

Lappis - Mer bubblor åt folket!

• Telis

Tack AM!

Page, ja, fina fönster och fint hus! Fast jag gillar inte öppna planlösningar så mycket. Och jag skulle aldrig kunna bo i Peking. Om man nu ska vara petig.

koko, kan man inte boka bord på nätet? Annars kan ni få komma hem till min knarkarkvart och äta.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare