• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Rosa, så klart! Hahahaha, fragglarna! Nä, helt rätt, jag ÄLSKAR fragglarna!!

• Telis

Jag har inte så svårt att bortse från hur inredningen ser ut men det kanske beror på att vi nästan alltid tittar på lägenheter i ett och samma område så att man har lärt sig hur dom kan ser ut.

Den vi bor i nu såg ut som en knarkarkvart när vi var och tittade på den på visningen men jag såg potentialen och tvingade igenom köpet trots att maken var skeptisk.

• fru AM

Tror Livias lilla stol som hon fick av sin morbror skulle matcha er lampa koko - den ser ut som om den är gjord av ett slaktat kakmonster!
    images.google.co.uk/images&hl=en-GB&rlz=1T4SNYK_en-GBSE275SE276&q=kakmonstret&um=1&ie=UTF-8&ei=CF7sSaTZIJSV-gbH4qzIBQ&sa=X&oi=image_result_group&resnum=1&ct=title

• _koko_

AM - Hahaha, trodde först det var ett syftningsfel och att du menade att det såg ut som att kakmonstret GJORT stolen, men när jag tänkte lite till insåg jag att det antagligen är en fantastisk stol med blå fluff, eller?

Fast fluff kan man ju inte använda i det här sammanhanget, det blir ju väldigt kladdigt och fel... Jag menar förstås långhårigt, fluffigt, tyg...

• Telis

koko, ja eller också beror det på att man har dålig smak själv. Det kanske fortfarande ser ut som en knarkarkvart hemma hos oss.

• fru AM

Telis: det ser INTE ut som en knarkarkvart hemma hos er! Ni har jättefint! Fast inga kakmonsterstolar ...

• Bluebride
    _koko_ skrev 2009-04-20 13:19:04 följande:
    Bluebride - Hoppas tjejen fortsätter åt det hållet så ni får komma hem för gott.
    vi kommer i alla fall hem med syrgas
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare