• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Åh, page, vad ledsen jag blir. KRAM!!! Det låter så läskigt och allvarligt när kroppen reagerar sådär, och det är det väl också.

• fru AM

Ok - alla som ska baka pizza ikväll, KOM i HÅG ATT:
    Peta näsan INNAN!
    Sätta på ugnen på 250 grader (kokoknep)

Kokisen: Japanerna dricker konjak till maten. Eller om det är kineserna. Därav t ex japanska gameshows.

Puss på hela tråden

• _koko_

piggis - Ja, stjäla utemöbler tror jag är alldeles för mycket slit för lite pengar, så det tror jag inte man behöver vara så orolig för. Vi blev däremot av med en sopkvast för ett par år sedan, hahaha...

• _koko_

Just det, har man ugnen på 250 grader räcker 10-11 minuter! Pizza nummer 2 osv går dessutom fortare än första av någon anledning.
    Borde det inte vara bättre att peta näsan efteråt? Ur hygiensynpunkt alltså.

• fru AM
    Piggelin1 skrev 2009-04-17 15:36:32 följande:
    Men på ngt sätt är man så van vid att folk kan knycka det mesta, lite därför jag började fundera...EA, vi betalade ett paketpris - bord (1x2 meter) & sex stolar för 8.200 riksdaler. Nu ringde kompisen som bor 150 meter härifrån & de
    Kom ihåg att räkna trädgårdstolarna när kompisen gått bara!

Ja, Page. Det är så hemskt med din mans sjukdom/hälsa. Jag önskar verkligen att han kan bli frisk. snart. NU! Kram.
  • fru AM

Men koko - peta näsan INNAN du tvättar händerna! Och tvätta händerna innan du börjar pilla på pinjenötterna! Eller be Shejken peta näsan istället så gör du pizzan.

• _koko_

Ska han peta min näsa?? Nä, det gör jag helst själv. Och vad är det för snack om att tvätta händerna? Det gjorde jag till påsk.

• muggles

Hej, har inte läst ikapp för jag har varit på kurs. Nu är den slut och för att fira detta ska vi ta en SNAPS (apropå det som diskuterades ovan)

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare