• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • MSW

SNaily: Schysst doktor! När var det du skulle till gyn?

Stackars Iris!

AM: ja vi får nog göra det..

Nenne: Skönt att sprayandet går bra, och jag skrattade också åt farmor och jultallriken när jag läste om det
    roligt med katten!

Hoppas jag inte glömde kommentera något!

Här har helgen funkat bra! Blev (som vanligt) lite stressigt strax innan kalaset igår, men annars blev det lyckat!
    I lördags passade jag och syrran även på att ta första utomhus-doppet för i år! Kallt, men vi var väldigt stolta när vi kom upp!

• nennesjuttioåtta

MSW
    WHAT?!?! har du badat?! Här har iofs inte sjöarna sköljt än så det känns väldigt långt borta. *hutter*

• Lapinette

Snaily - kan gissa mig till vilken läkare det var i Uppsala. Gillar dem allihop skarpt! Skrev han något om hur man kan åtgärda det hela?

Telis - ok, trodde ni hade fått något svar från ÄD-kön ... typ ett datum men det kan ju inte vara så avlägset nu (spännande!).

nenne - härligt att du dragit igång med IVFandet. Hoppas du slipper svettningar och humörsvängningar. Själv mådde jag ju helt ok när jag sprayade.

• MSW

Lappis, välkommen hem! Säger som de andra, låter som ni haft det härligt!

• Lapinette

nenne - makens favorit, kaktus/citron.

• Telis

MSW, har ni badat?! Här kom det snö i lördags (iofs bara tio flingor men ändå!).

• muggles

Hej, har fortfarande inte kunnat läsa ikapp, få se om jag hinner idag. JAg har varit uschlig hela helgen, fick ngn magbakterie av Moa. Har aldrig varit så dålig i magen i hela mitt liv. Inatt kom det ur båda ändar samtidigt

Nenne: Sälen lät härligt förutom att jag inte gillar att åka i Slush puppy. Gött med spraystart!

Telis: har ändå hunnit uppfatta att ÄD är på G. Äggdonatorshurra!

EA: har du BOMat än? Du ligger ju ca 4 dgr före mig och jag har BOM idag. Fick spottings i helgen redan så det borde braka löst när som helst.

• Telis

Nenne, det är helt okej, skicka på du bara. Jag överlever.

• Telis

Nenne förresten, tack för ett sjukt roligt sms i lördags. Maken och jag skrattar fortfarande.

• snaily

EA, kolla inboxen.

AM, måste prova den där drinken! *dreglar*

MSW - 4 juni ska vi till gyn. Börjar redan bli lite nervöst. Bada nu!?!?! Galet!!

Lappis - ja, han tyckte det lät som man kunde prova Pergotime för att kicka igång ÄL, skrev dos och allting. Hoppas läkaren här uppe håller med!! Annars får jag väl visa mailsvaret från CvL, ha ha!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare