Hej raringar
Hur har ni det?
Svintrött är jag iaf, Victor har haft drömmar på nätterna, nog för att han somnar om efter blöjbyte och välling, men inte gör jag det... sen när man varit upp och sprungit vaknar bebisen i magen och sätter i gång o sparkar i evigheter
Jätte mysigt, men jag kan ännu mindre somna om
Så summa sumarum så var jag vaken mellan 02-04 minst i natt. Gäsp. Nåväl, lika bra att vänja sig
Japp jag ska knipa och ta det lugnt, vill verkligen inte ha barn nu. Antar att bebisen tittat ut tidigare men det får ju vara någon måtta med huuuuur tidigt...
Riktar in mig på den 17 maj och senare
Jag gör inte så mycket på jobbet. Nästa vecka har jag bara 2 kund representationer (luncher) o sen inget mer... förutom makens 40 års fest då, som är ett stressmoment!
Sen är det ju Valborg och sen kommer jag bara "jobba" 2 veckor till, då blir det mer admin och klistar igen kuvert typ.
Telis, måste bara kommentera äggdonatorn. Shit vad kul, vilka undebara nyheter!
Sen kul att du varit ihop med karln din i 10 år med, er 10 års present till varandra kommer säkert bli en graviditet nu
Härligt det låter med huset Piggis!
page, hoppas också att det inte är sååå farligt med infektionen. Låter inte kul iaf...
Flera frågade om vilken vecka jag är i, jag är i v 33 nu. Så det är igentligen 7 veckor kvar minst!
Tjing tjing till AM, lät kul med dagis aktiviteten!
Broschyrer kan vara intressanta med andra ord... ha ha, gulligt! hoppas de videofilmar, ovärderligt...