• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • fru AM

Nä Mugglan - det var jättesvårt att hitta snygg sittpuff i läder med förvaring. Visst är det brun ni vill ha (?).

• fru AM

KONSTläder verkar vara lättare men inte mycket. Jakten fortsätter. Jag sa ju att jag blir manisk

• fru AM

Muggles: nu har jag hittat den bästa hittills (tycker jag):
    www.living.se/sortiment/ovrigt.html

scrolla ner till Förvaringspall Nabucko (finns i brunt och svart)

Om man vill lägga mer pengar och har mer plats för en förvaringsmöbel till hallen så har Svenssons i Lammhult fina:
    www.svenssons.se/mobler/1045-bankar_och_pallar/181-bank_byra_6/374-oljad_ek_svart_skinn.aspx

www.svenssons.se/mobler/1045-bankar_och_pallar/875-enok_forvaringsbank/2107-svartlack_med_gratt_farskinn.aspx

Nu går jag nog vidare i livet ...

• Ore

AM: Du är google-drottning, alla kategorier!!! *imponerad*

• viktualia

AM - imponerande reseach!!

Själv - dyrkar jag sol och vårkänslor och ger mig 17 på att lyckas med tillvarons utmaningar. Det går hyfsat....

• Fru E

AM-är du lika bra på att felsöka varför det inte gick att spritsa min enormt goda frosting i helgen

Vickan-vad är det som upptar dina tankar mest?

• Fru E

Lyckades äntligen konstatera varför jag har träningsvärk på insidan av låren........var ju ute och premiäråkte på motorcykeln i lördags vilket innebär att man inte riktigt har vanan inne hur man ska sitta. Men roligt var det!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare