• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

hej förresten!

BS
    Gött!!! hur såg gyn att din ÄL var i fas igen?!?! Men vad skönt att få höra att den är okej nu, bara att köra vidare!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vilket härligt väder! Jag vill vara LEDIG!!

• nennesjuttioåtta

heerrejävlar vad jag har träningsvärk. Var på ett skivstångspass i lördags och det är en jävla tur att det finns handikapptoalett med handtag att hålla sig i när man ska braka ner på stolen.

• nennesjuttioåtta

lapinette
    hahaha, ja sannerligen!

• Lapinette

Det låter som mig fast när jag inte varit på pump regelbundet.

• nennesjuttioåtta

nu ska vi se, jag har läst lite sporadiskt men glömt bort vad jag tänkte skriva...

GRATTIS vickan i efterskott!!!!!

Grattis Mrs B till både jobb, viktnedgång och tentafix!!!

• Telis

Ah, då har jag ju dessutom en fullt godkänd anledning att äta upp allt godiset i påskäggen först! Du är så smart nenne!!

• muggles
    nennesjuttioåtta skrev 2009-04-06 14:17:10 följande:
    heerrejävlar vad jag har träningsvärk. Var på ett skivstångspass i lördags och det är en jävla tur att det finns handikapptoalett med handtag att hålla sig i när man ska braka ner på stolen.

pid.se/se/foer-husdjuren/mija---large_1536.html
    Det här vore väl ngt för alla er med hund?! Även djuren ska ha det snyggt...
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare