hejsan hej,
Liten, de ringde från dagis i fredags, så det var bara att hämta en febrig Victor, sen hade han feber i lördags med, men i går och i dag har jag inte tagit tempen... hoppas att det är över för denna gången, men det återstår att se
Snart är det vår o med det friskare barn.
KOKO grattis 1000 miljoner gånger om på födelsedagen!
Hoppas den blir grym!
EA, jag hade ÄL denna gången på dag 17. Sen när jag muffade på dag 2 28 eller om det var 30 faktiskt, jag hade ÄL tisdagen (dag 17) och måndagen nästan 2 veckor efter kom lite röd/brunt/rosa och jag trodde det var kört. Sen väntade jag en vecka till med att testa på dag 38 tror jag det var. Vissa personer är ju låghormonare, så vänta lite till om inte tanten kommer inom de närmaste.
Clear Blue digital brukar visa det mest rättvisa tidigt annars.
HOPPAS fortfarande att det är ngt där inne som busar och spelar oss ett spratt!
Vad bra att det gick fint med Iris BS, det måste varit jobbigt för er alla. Stor kram till familjen.
Vi tar Junibacken en annan helg!
Många som haft långpromenader ute i helgen, vi promenerade bara lite. Jag orkar inte gå så långa sträckor längre! Jag är mycket mer flåsig denna graviditetn och sen blir jag lätt trött i både höfterna och ryggen.
Tvillingvagnen hämtades inte i helgen, för maken hade glömt ett papper hemma som de skulle ha (suck) så det blir på fredag i st. Men vi fick se den uppmonterad och den ser verkligen jätte bra ut *nöjd*!
Vi var ute i barkaby i går, på outleten där. Jag hittade ingenting, tycker mest det var 2 sortering och därmed en massa skit! Maken är ju torsk på golf, så han stod på Dormy ett bra tag o dregglade
MrsB, vad roligt med 40 års fest. Jag sitter ju nu och planerar det med. För min man fyller 40 om mindre än 2 månader och jag måste komma ut med inbjudningskorten snart. Vi kör nog catering om inte vi bokar in alla på en restaurang som ligger där vi bor, det hade varit väldigt skönt, sen kan man dricka kaffe och avec hemma och typ tårta på kvällen efter middagen. Kostar nog inte så mycket mer än allt besvär med porslin, catering och kladd hemma när man är gravid o har det ganska trångt, men maken vill helst vara hemma.... vi får se om han får som han vill!
MtrsB, hur fungerade det med barn med på festen? Hur var upplägget liksom? Jag vill inte ha barn med igentligen...
September, gud vad irriterande att de har så förutfattade meningar när det gäller barns kläder i affärerena så de förutser att det är en kille för att man köper grönt. Jag har fått höra att Victor är en tjej när han har haft röd tröja på sig
Rosa älskar jag annars, det vet några i tråden. Jag är helt tokig i den färgen! Så får jag en tjej kommer jag defenitivt kitta henne i rosa! Givetvis annat med, men ååååå rosa klänningar och vita strumpbyxor med ankstjärt.... drömmer
Nenne, lipa till Vasaloppet! My God!
Tyvärr kan jag inte föreställa mig tjusningen med att åka skidor i kylan 9 mil, men men, något speciellt är det ju eftersom så många gör det
Vad mer, ska nog jobba nu så inte chefen tittar snett... gör hon iofs redan...
AM tjingeling, trist med tapeterna - läste i helgen. Du såg strålande ut på morgonkvisten när jag såg dig idag utanför dagis. Fy för att vara så snygg