• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Ore

Kram till EA, tråkigt med minus...

Så skulle det inte bli ju...! Men var 17 är tanten då???

• muggles

EA: nej vad skittråkigt! KRAM! Hoppas det var för tidigt bara...

kängu: hoppas ni inte är som jag som blir mer godissugen när jag är trött och har sovit dåligt för då går era viktplaner i stöpet

koko: vi letade leggings åt Moa igår och allt är ju fan rosa. Hon har ju nästan inget rosa utan mer röda grejer och ska det vara så inihelvete svårt att göra lite röda leggings??? Måste alla tjejgrejer vara rosa hela tiden? *upprörd* Visserligen fanns det ju vitt också *jättepraktiskt*

Apropå böcker så läser jag Brunstkalendern efter AMs tips - mkt bra feelgoodbok!

• kängu

muggles- Viktplaner?? Nu är jag förvirrad...

• muggles

koko: tv: är minst 15 år gammal vilket gör mig tveksam till om ny fjärk går att köpa. Man måste slå på kanal 0 på tv:n för att se DVD och det går inte att slå på kanal 0 mha kanalknapparna på själva tv:n, de går från 1-23 och till 1 igen, av ngn jävla anledning. Så nu har vi fått en förevändning för att skaffa platt-tv...

• muggles

kängu: nej attans, det var väl tågjäntan jag tänkte på! Sorry!

• muggles

Vänner: tack för igår, jättemysigt och tänk att vi lyckades att inte prata ngt alls om tråden Jag har skrivit ett mejl till 28+ idag faktiskt. För när vi gick från restaurangen avslöjade maken att han fick ett hårstrå i efterrätten men han ville inte klaga mer el säga ngt för att inte förstöra stämningen. Jag förväntar mig inte att de svarar el gör ngt men ville ändå påpeka att från en stjärnkrog förväntar man sig en väldigt hög nivå och det levde de inte riktigt upp till tycker jag (tyvärr för resten av maten var väldigt god).

• kängu

Haha ingen fara, tänkte att du kanske visste något som jag inte visste

Nu ska vi sätta igång med flyttpackning här hemma... *jippie*

• nennesjuttioåtta

hellååååå

EA
    What?!?! Fan vad tråkigt med minus, jag tyckte det verkade så plussitivt! Men hoppas du tesade för tidigt. hur många dagar sen hade du ÄL?

BS
    Härligt att ni ändå härdade ut och att det gick så bra med handen!! Synd att de klantarslen glömde ta provet!

Ego
    nu har jag och maken legat och lipat framför Vasaloppet, tamejtusan blir man mer och mer blödig för varje år som går. Men eftersom jag själv åkt det där upploppet och hör musiken och hejjarrop, så vet man ju hur stort det känns att äntligen gå i mål (dock vann jag ju inte...ehehehe). Idag BAKIS light efter 40-årsfest, mycket trevligt och kvällen försvann otroligt fort! Imorse hade jag 37 grader i temp men har inte svettats på två nätter *hurra* men det kanske beror på alkoholen att tempen är så hög? Idag MÅSTE vi städa, det är när solen lyser som man ser dammet som bäst.

• viktualia

Nenne - håller med om det där med att dagsljuset avslöjar dammlagren... attans... här beror det på att vi gipsar väggar just nu och sånt dammar ju en del.... annars är Vasaloppet givetvis dagens största underhållning hittills!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare