• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

god morgon i tråden! spanar efter ea, men jag fattar ju att det är för tidigt.

Idag ska vi bjuda några vänner på våfflor, mums!

Igår innan middagen var vi och letade kläder till conny, hittade INGENTING! Han behöver några bodysar till, men allt är antingen randigt eller plottrigt eller tråkigt.... Hittade en rolig på åhléns, men den kostade över 200 och det kändes sådär. Såja, slutgnällt, nu ska jag göra göra sambon och sonen sällskap i köket. Bakade jättegoda bullar igår, får se om jag lyckas äta frukost först eller om det blir bullar till frukost...

• Fru E

Godmorgon!

Sa "icke gravid" det kunde bli

Ska begrava mig tacket och sova vidare......

Loppis senare vid elva sa kikar in innan det....

• start september

Men EA - vad trist med minus. Nu ska jag inte elda på i onödan - men kanske testade du ändå lite tidigt om du har en lång cykel? Hoppas att tanten håller sig borta så att du kan testa igen om några dagar.

Kram!

• start september

För egen del har jag mumsat vidare på mitt goda bröd från igår, blev nästan ännu bättre av att ligga till sig.

• Fru E

September-prova att rosta brodet, muuuums

Vickan-jassa ar det darfor tanten inte hittat till mig

Jag vet ju inte hur lang cykel jag har denna manaden men gissar pa att AL var runt dag 17-18 om jag ska lita till kroppen......
    Jaja den som lever far se vad som hander

Snart vantar en loppisrunda med tjejerna, far se om det kan fa mig pa battre humor

Kram till alla!

• Fru E

Tinga-hur visste du hur mina solglasogon sag ut !!!
    Na banden har jag val utan men storleken kan nog ungefar vara densamma *fniss*

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare