• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Tinga-klart Piff & Puff ska ha solglasogon

• Lapinette

EA - jag hittade inget heller när jag var på stan igår förutom att jag provade en kort, brun skinnjacka för 105:e gången. Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köpa den trots att den sitter helt perfekt.

• Fru E

Sjalv far jag shoppa solglasogon pa barnadelningen om jag vill ha nagra eftersom jag ar sa smal i ansiktet......lagom spannande ibland

• Fru E

Lappis-om du provat den sa manga ganger och den sitter perfekt ska du kopa den!!!!!!!!
    Jag ar likadan och kan prova i all oandlighet men har lart mig att provar jag den manga ganger och tycker den sitter bra och jag tvekar sa ska jag kopa den annars angrar jag mig bara nar jag kommer hem

• Fru E

Mitt nya projekt ar att hitta en snygg skinn/laderjacka till mc-akning som inte kostar skjorten och har markerad midja

• Mrs  B

EA
    Är inte hemma så mycket imorgon så du får gärna sms när du vet hur läget är.
    Spännande!!!!!!

Bokrean
    Har fortfarande inte varit på den.
    Jag skulle lämnat in en beställning, men det blev inte av och igår när jag var på stan hanns det inte med.
    Men ska till optikern på måndag, så då kanske jag hinner inom.

Själv har jag pluggat i 4 timmar och har nog knäckt koden vad gäller den krångliga grammatiken.
    Men har tyvärr mycket kvar men det får vara för idag.
    Maken var på stan med barnen så jag fick iaf sitta ifred.

Om 2 timmar väntar fest, så ska nog ta en långdusch snart!

• Lapinette

EA - jag var på väg att köpa jackan i höstas och så bestämde jag mig för att inte göra det. Nu när det börjar bli säsong igen så är jag där och klämmer.

• Mrs  B

Jag skulle behöva en lite finare klänning till ett bröllop i maj, något förslag????

• Telemarkgrrl

BS, åh vad skönt med Iris!!

Tinga, ja ta mig på orden! Det vore så kul om du kom till Stockholm!

Jag har varit inne på bokrean och ruinerat mig. Men det är ingen risk att dom blir olästa, särskilt inte nu när det snart är semester.

Just nu håller vi på och tvättar och jag tänkte sova en stund på soffan innan det är dags att byta om och bege sig hem till ett par kompisar på middag.

Jag hade förresten tänkt precis tvärtom vad det gäller skinnjackan - om jag hade provat den 105 gånger och ändå inte kunnat bestämma mig för att köpa den så hade jag bestämt mig för att det måste vara något fel och därför för att inte köpa den.

Håller tummarna, EA!

Trevlig lördagkväll på er!

• Lapinette

Jag har en förmåga att köpa inredningsböcker + kokböcker som jag sedan bara bläddrar i. Läser gör jag i pocketformat numera. Enkelt och lätt att bära.

Skinnjackans dilemma... är att den sitter super men jag är osäker på användningsområdet. Ska rota i klädkammaren och se om jag har skor i samma färg (för jag minns inte).

Ha så skoj på era fester respektive middagar ikväll!!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare