• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • _koko_

Jaha, så sitter jag fortfarande kvar på jobbet... Men nu skymtar horisonten iaf.

Lappis - Coolt! Jag tror att man får stå på sig lite på CvL, jag vet att det var flera i min ivf-tråd som fick långtidsodla om de hade minst 5 embryon (tror de långtidsodlade hälften då). Men det var ju innan frysning förstås.

• Ore

Lappis - långtidsodling låter ju ganska lovande då... Hoppas hur som helst att det är riktiga topp-eskimåer som finns i frysen... Det senaste embryot ville ju gärna stanna, även om den tyvärr inte uvecklades som det skulle, eller ens där det skulle!

Trevlig helg Liten och alla andra. Jag ska göra ett sista ryck med mina papper, sedan blir det helg för mig med...

• Lapinette

Jag tror på den sista skörden!!!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-27 16:04:09 följande:
    Har nu läst på lite och förstått att man kan långtidodla eskimåer samt att frysa in dem på nytt. Sen får vi se vad min klinik tycker om det. nenne - får inte en jäkla sten att stanna på min hand *muttrar*
    Int ja heller. *morr*
  • nennesjuttioåtta

Nehäpp, nu önskar jag er en fantastiskt trevlig helg och se upp i spåret på söndag!

• Lapinette

Trevlig helg på er! ... jag sitter här och funderar på vad jag ska skriva att jag har gjort idag (konstnadsför alla mina projekt).

• muggles
    Lapinette skrev 2009-02-27 15:21:08 följande:
    Här var det teknik på hög nivå .... show warnings while clearing history!!! Borde kanske visas när man börjar bli full och bubblar gamla minnen?
    Underbar kommentar!
  • Fru E

Klart jag kommer in nar jag val bestamt mig for hur jag ska gora

• viktualia

MrsB - nya jobb är apläbbigt men du klarar det!!! heja heja!

annars är jag STÖRTNÖJD över att det är fredag!! tjohooooo!

• tågjäntan

Vad ni skriver . En annan hinner inte med. Nu orkar jag inte gå tillbaka längre (325) och kolla vart jag skrev senast. Å så känner jag av ryggen, eller skulderbladet, så jag får nog lägga mig óch vila. Jag har säkert redan gått upp 26kg och det är en månad kvar till bf, så det är väl inte så konstigt att kroppen tar stryk. Jag hoppas att det är mycket vätska. Jag känner mig mer och mer svullen. Precis innan jag blev gravid hade jag gått ner 15kg på ca 1,5 år, så det vore surt om behöver börja om helt från början.
    Trevlig helg på er alla!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare