• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

men om de korttidsodlas, kan de inte dö då?

• Liten med Mindre

Lappis - efter ett tag lär man sig att bara lyssna till takten...

• Lapinette

Tycker att musiken gör nästan ALLT när jag tränar och kan omöjligt gå på pass som har dålig musik. När det gäller spinning är musiken viktigare än själva tränaren (fast det finns undantag på idioter som snackar ihjäl passen). När det gäller dance/funk/step är tränaren viktigare än musiken men musiken får för den delen inte vara dåligt. En riktigt bra låt ger mig definitivt motivation att orka trots att jag är helt död.

• Lapinette

nenne - de kan ju dö när och hur som ... ??!??

• Telemarkgrrl

Jadå, det går att stänga av! Under File > Preferences > General, kryssa ur Show warnings while clearing history.

• Lapinette

Här var det teknik på hög nivå .... show warnings while clearing history!!! Borde kanske visas när man börjar bli full och bubblar gamla minnen?

• Liten med Mindre

Lappis - *försynt fråga* - pratar jag för mycket?

Ibland känns det så, fast jag pratar i och för sig inte väder o vind som vissa andra - försöker hålla det pass-motiverat.

Tänkte mest att jag som bara kör pass där jag får musiken, har vant mig vid att lyssna till takten istället för själva låten när det inte är någon favorit.

Sen var ju anledningen att jag blev instruktör att jag inte gillade musiken som de andra körde. Nu tycker jag själva instruerandet är kul, men har tappat lusten att fixa med musik.

• Mrs  B

Puh, det tog tid att läsa ikapp...

Glömde ju att skriva innan att SOLEN SKINER!!!!!

Tack för alla tummar inför intervjun!!!!!!!
    Ser fram emot att få åka dit.

Vinner jag på lotter är det bara småvinster typ 25kr,50 kr på Triss.

Gillar lösgodis, men efter vad dietistern berättade om hennes syn på lösgodis, så vet i sjutton om jag är så sugen längre....

EA
    Hoppas hoppas hoppas!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Håller tummarna!

Ore
    Tack tack!!!!
    Visst är det dig jag har addat på FB??????
    Nytt kort, ja kanske??
    Kul med madonna!!!!!

Kängu
    Jag vill också bli addad?..

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-27 15:17:30 följande:
    nenne - de kan ju dö när och hur som ... ??!??
    jo, självklart. Men tänkte om vad som funkar bäst, kort eller lång... Sorry, blev lite luddig där. Helst vill man ju att det bara ska fungera oavsett GAAAAAH!
  • Ore

Mrs B: Japp, det är mig du har addat

Det är förresten snordyrt med Madonnabiljett, kan jag tala om... Men jag resonerade som så att antagligen så kommer hon aldrig mer hit, och gör hon det så lär det ju definitivt inte bli billigare...

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare