• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Liten med Mindre

Hmm...lyssnar på nästa omgångs cykelmusik (får från företaget) - har precis gjort tvära kast från country till ABBA till latino. Spännande!

• nennesjuttioåtta

ok, vad kan hända om de långtidsodlas? Kan de gå tillbaka menar du? Eller bara avstanna.

Hur gör man så att de vill stanna, de små jäklarna!?!?!? Jag som tycker själv att jag har det så cosy därinne.

• Liten med Mindre

Fram för kanintvillingar! Kaniner kanske är bättre på många barn samtidigt? *hoppfull* De har helt enkelt satt in för få ägg!

• Liten med Mindre

...till halvdan cover av Kiss

• Fru E

Nu tar jag FREDAG!!!

Trevlig kväll tjejer

• Lapinette

nenne - de kan ju dö inte vilja växa längre! Men jag vill nog helst sålla lite bland mina eskimåer för att veta vilka som är riktiga vinnare ... ska höra med CvL hur man gör detta? *kliar mig i huvudet*

• Lapinette

Liten ... jag hänger med men då ska jag inte gå på gul cykel om det är Kiss covers. Bokade av mitt fredagspass (spinning) då det blir att köra imorgon tillsammans med maken istället (trevligare). Ska nog ta en vända på stan ... bara lite jobbigt med dator + inköpt te och sherry.

• Liten med Mindre

Suck!
    Mitt ordbehandlingsprogram envisas med att varje gång jag vill spara så påpekar det (efter "spara - ja/nej/avbry") "Cannot be undone - continue".

Telis - vet du om det går att stänga av i FrameMaker? - såååå irriterande! Jag veeet vad spara betyder!

• Lapinette

EA - du kommer väl in här på söndag och talar om hur det gått?!

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare