• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Blivande fru L

Gud vad jag blir sugen på cup cakes av min presentationsbild! Kanske jag borde byta till ett knäckebröd, en morot eller ett glas vatten istället?

• Fru E

Nej Blivande Fru L INTE byta bild!!!!!
    Mycket roligare att se cupcakes
    Får lyda rådet se men inte röra

• Ore

Jaha, här sitter jag och försöker läsa ikapp, och då måste jag ju bara säga att maaaaj gaaad vad ni skriver!!! (Tjänsteresa igår och möten hela fm).

Tänkte svära litet tillsammans med Nenne, men kom inte på lika bra svordomar som ni andra (både Izzie, muggles och sweets svordomar var jäkligt bra). Och sedan verkade nenne vara på väg uppåt på sinuskurvan igen, så jag funderar på svordomar till ett annat tillfälle (förhoppningsvis inte för Nennes del, men någon gång lär det väl bli något att svära åt) och skickar en stor groumph-KRAM!

FB: Jag läste avtalet rätt så noga, och konstaterade att facebook inte lagrar ens grejer, men att de kan vilja använda ens sida som skärmdump i marknadsföringar. De lär dock inte välja min, så snygg är jag inte och inte heller så aktiv Så tar du bort en bild, så kan den möjligtvis finnas på en skärmdump någonstans. I övrigt så måste facebook ha rättigheterna till bilderna och informationen som läggs upp medan den är uppe, eftersom de är ansvariga för det som finns på sidorna. Men de samlar inte ihop till en gigantisk bildbank...

Glasögon: Jag passar i de flesta glasögon, har jag fått höra... Men det är förbaskat obekvämt att ha dem på, så jag kör med linser. Har inte funderat på allvar med operation, men så har jag ett ganska lätt synfel (översynt)...

Liten: Jag vill också se bild!!!

• Blivande fru L

Haha EA, det är en väldig tur att det inte finns några cup cakes här på jobbet, annars skulle deras sista stund vara kommen. Moahahaa!

• Fru E

Jo men varför finns det cupcakes om de inte är till för att ätas hamnar iofs inte inom mitt resonemang ovan men lika glad är jag för det *fniss*

• MSW

totalt ego och ot: Mäklaren ringde och sa att de hade ett bud på 1,3 (vårt var juh 1miljon).. Men då var vi juh inte intresserade.. Lite tråkigt om det bara blir så liten skillnad.. Men på någotvis trösterikt att de inte får några tvåmiljoner heller.. (inte vi som är konstiga och snåla då.. eller åtminstone inte bara vi.. )

• Blivande fru L

Jag har inte gett mig in i FB-världen och känner mig stenålders... Blir lite sur när jag får höra av andra att de sett bilder på mig på FB, det har jag minsann inte bett om. Hur gör ni? Lägger ni upp bilder på personer som inte har FB?

• MSW
    MSW skrev 2009-02-26 13:51:28 följande:
    totalt ego och ot: Mäklaren ringde och sa att de hade ett bud på 1,3 (vårt var juh 1miljon).. Men då var vi juh inte intresserade.. Lite tråkigt om det bara blir så liten skillnad.. Men på någotvis trösterikt att de inte får några tvåmiljoner heller.. (inte vi som är konstiga och snåla då.. eller åtminstone inte bara vi.. )
    Hon påpekade också att det låg en bra bit under vad de ville ha..
  • Lapinette

Blivande fru L - jag lägger inte upp några bilder på några kompisar över huvudtaget om de inte själva säger ok på det först (oavsett om de är på FB eller inte).

• Lapinette

Blivande Fru - vad skönt att kön "bara" är 6 månader. Komiskt att nu nämner Operan för vi ska gå och se Svansjön i nästa vecka och jag satt precis och letade efter restaurang i närheten. Tycker det är svårt i de krokarna och vi vill bara ha något snabbt och lätt då föreställningen börjar 19:30 (maken vill ju helst inte äta förrän 20:00 .. så han tyckte vi skulle ta sushi).

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare