• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Lapinette

Så klart du har tur i kärlek Liten!!! Så tänker jag jämnt när jag inte vinner.

• Telemarkgrrl

Liten, såna där kakor där det är som sockerkaksbotten?! Åååååh, mina favviskakor!!

• Liten med Mindre

Jag har MASSVIS med tur i kärlek! Minns inte när jag vann på lotteri senast. Jo, kanske 25 kr på någon trisslott i julas förresten - fast det räknas knappt.

• Izzie

shit, ägnade 1,5 h åt att läsa ikapp de senaste dagarna, sen tog orken slut och jag tog lunch. Nu minns jag inte vad det var jag sulle kommentera...

FruL - Trist med simmarbeskedet, men skönt att det finns en trolig lösning. Hoppas det går fort att komma fram i kön!

Lappis - Va skönt att ditt värde fortsätter att minska. Det går klart åt rätt håll iaf. Vad säger CvL om fortsättningen?

BS - Stackars stackars lilla Iris! Igen! Vilken satans otur hon har. Hoppas det går bra med handen!

• Izzie

Ska till Göteborg imorgon tillsammans med syrran o Matilda. Ska klippa mig på T&G och hitta en snygg bh, tänkte jag.

Undrar om ni Göteborgstjejer har ett bra tips på vart man kan ta en aktiv ettåring så hon får leka av sig lite medan jag klipper mig? (Syrran är barnvakt) Något café med lekdel? El likn. Gärna centralt förstås och allra helst i närheten av T&G?

• Izzie

Nähä, nu måste vi iväg på babysimmet. Återkommer!

• Lapinette

Izzie - CvL säger att vi nu ska lägga skiten på hyllan (kanske inte bokstavligen) och så tar jag ett nytt test om två veckor som förmodligen/förhoppningsvis visar negativt. Får jag ont ska jag självfallet höra av mig.

• fru AM

Liten med Mindre skrev 2009-02-26 15:30:24 följande:

Jag har MASSVIS med tur i kärlek! Minns inte när jag vann på lotteri senast. Jo, kanske 25 kr på någon trisslott i julas förresten - fast det räknas knappt.
    Det enda jag någonsin vunnit var två brunvita grytlappar som en blind hade virkat. När jag var tio år.
    Så ni kan gissa vilken tur i kärlek jag har!
  • Ore

När ni säger det så har jag inte heller haft någon större tur i spel på senare tid... Men desto mer tur i kärlek.

Fast jag skulle ju inte ha något emot en vinst i "bebislotteriet", förstås

• kängu

Jag vinner heller aldrig nåt, men tur i kärlek har jag! Verkar vara ett gemensamt drag för oss här inne

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare