• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • viktualia

EA - japp det är första tanten efter mf och därför är det helt ok när hon traskar in.

• kängu

Trevligt med högre lön Vickan!

Nu har jag ju hittat dig, men hur hittar man gruppen? Är sååå kass på Facebook.

Håller tummarna för dig EA!

• Fru E

Pessimistisk som jag forsoker vara sa spar jag undan alla era tummar och kikar forsiktigt pa dem

• start september

Stort grattis Frejis till tickande hjärtat! Vad bra att de följer upp igen om ett par veckor!

BS, hoppas så natten och framförallt morgondagen blir så bra som möjligt.

EA, håller tummarna lite försiktigt nu...

Usch, jag har varit hemma hos en äldre släkting som röker. Normalt inte inne dock , men efter en sjukdom hade det blivit så. Gillar inte att ha lilla tjejen i såna miljöer. Inte så att hon blev bolmad på, men vi stank när vi kom därifrån och jag hade huvudvärk. Jag har ju själv feströkt och mer därtill i yngre år, men nuförtiden känns det jätteläbbigt för hennes skull. Men det kändes bra att träffa släktingen och det var enormt uppskattat.

• start september

Och Blivande... - med Stockholmsmått låter sex månader som ingenting! Det blir ju efter sommaren - dit går det fort! Även om jag förstår att det hade varit bäst med ingen kö.

• viktualia

Kängu och Ore - Mugglan måste adda er till den där lilla klubben.. jag ägnar mig bara åt att rota fram er allihop trevliga nissar!

• muggles

Nu har jag varit och tränat så det bränner i låren - deffning inför Åre pågår Tränade i tisdags och idag, ska spinna imorgon och på söndag och sedan vanliga tisdagspasset nästa vecka - borde väl räcka för lite offpist?! (kom igen nu era gamla slöhäckar till lår!!!)

Nä lite mackur nu skulle sitta fint...

MrsB: vad jätteskönt att Malte gått upp i vikt!!! Nu kan du ju ta tag i hans sömn också. Läste att Camilla Läckberg är så tacksam mot Anna W och hennes sömnmetoder att hon skickar alla sina böcker signerade till AW

• Fru E

Dags att leta sig till sangen!

Ha en trevlig kvall

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare