• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta

*harkel* När skulle BS vara tillbaka från handkirurgen?

• Lapinette

nenne - försökt inte!!!! att byta ämne. Den går vi inte på!

• Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-27 10:04:04 följande:
    Fy fan vad pinsamt. *finns det ingen gubbe för sånt?* FÖRLÅT! *dunkar huvet i skärmen*
    Giggle 3
  • nennesjuttioåtta

OJojooj vad säger ni om läget i mellanöstern?

• nennesjuttioåtta

En dum en tror att din näsa är en moooorooot!

• Liten med Mindre

Ojoj, nu har jag pratat i säkert en kvart med tjejen från ögon-företaget, och vi har gått igenom alla skräckargument från dokumentet jag hittade.

Har inga jättebra motargument kvar, och är mest nervös för att fatta ett definitivt beslut om att operera. Gaaah! (som någon klok brukar uttrycka sig)

Fast det kändes i alla fall grymt bra att hon tog sig tiden och diskutera med mig så här efter undersökningen.

• Liten med Mindre

Mina glasögon är i alla fall i stort sett slut. Och linskartongen börjar bli tom. Och jag är inte gravid än vad jag vet.

• Lapinette

Telis - jag följer hennes blogg (inte varje dag men någon gång i månaden). Tänka sig att mitt hcg låg kring 100 och har gjort ont?!! Det tycker jag själv är konstigt men det hela har nog berott på vätskan jag fått i och med utsöndrandet av hormoner. Nå väl, mitt fall är ju liksom nada mot vad andra som har utomkveds råkar ut för och som får genomgå både skrapningar, operationer och cellgifter. Fast jäkligt segdragen ... är typ i vecka 10 efter testdag nu.

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare