• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-27 09:51:27 följande:
    nenne - då är du sjuk!
    Oj då, inte bara i huvet alltså? Fast jag känner mig inte sjuk.
  • Telemarkgrrl

Lappis, nej tyvärr inte skulle jag vilja säga. Om jag hade fått ont hade jag gått till läkaren långt tidigare än jag gjorde. Det gjorde underverk för vikten men det är ju dåligt för njurarna att gå med det så länge.

• Lapinette

nenne - helt ok med plus, börjar bli van vid att alla plusar runt omkring mig ... även i denna FL-tråd som varit så miserabel tidigare. Bara krig, mens och elände. Känner mig rätt uppgiven och inte ett dugg panikslagen längre. Konstigt?!

• nennesjuttioåtta

Är det någon som lyssnar på Mix Megapol på morgonen? De kanske kör den reklamen hela dagen men har ni hört den för Santa Maria thaitjosanhejsan? HÖR ni vad han sjunger?!?!?!

Det låter som synonymen med ruska tupp.

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-27 09:55:12 följande:
    nenne - helt ok med plus, börjar bli van vid att alla plusar runt omkring mig ... även i denna FL-tråd som varit så miserabel tidigare. Bara krig, mens och elände. Känner mig rätt uppgiven och inte ett dugg panikslagen längre. Konstigt?!
    Paniken har lagt sig här med, men däremot har jag hållning som en amöba och får fula sår på knogarna eftersom de släpar i asfalten. *suckar djupt*
  • Telemarkgrrl
    nennesjuttioåtta skrev 2009-02-27 09:52:49 följande:
    LappisGud vad härligt med ett plus i tråden men förstår att du känner dig lite ledsen. Men du är nära nu, och har ju FET *precis nu kom jag på att det är sånt här som jag själv inte ville höra* ...GAK! KRAAAAAmM
    Hahahaha, snacka om att kasta sten i eget glashus.
  • nennesjuttioåtta

Jag körde för fan in med hela dumpern full i bautastenar!

Telemarkgrrl skrev 2009-02-27 09:56:38 följande:
    Hahahaha, snacka om att kasta sten i eget glashus.
  • Lapinette

Telis - (ni andra behöver inte läsa) Jag har båda gångerna gått med urinvägsinfektion och min jäkla idiot inte fattat detta utan den har gått upp i njuren. Andra gången förstod jag var som kunde ske och gick till en läkare som skickade hem mig för jag inte visste om jag hade feber. Hade det varit svårt att sätta en temp i munnen på mig? Dagen efter avslutades min tjejmiddag med att jag hade 40 graders feber och inte kunde stå rakt längre (och det var inte pga spriten). Har blivit inlagd och sjukskriven i 2 veckor båda gångerna och varit så väck de första dagarna att jag inte klarat mig ut till toaletten. Nej, nu är jag jäkligt observant för inte vill jag ha det en tredje gång.

• Lapinette

nenne - du ser, du kan inte heller låta bli att försöka muntra upp!!!

• nennesjuttioåtta
    Lapinette skrev 2009-02-27 10:01:02 följande:
    nenne - du ser, du kan inte heller låta bli att försöka muntra upp!!!
    Fy fan vad pinsamt. *finns det ingen gubbe för sånt?* FÖRLÅT! *dunkar huvet i skärmen*
Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare