• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Vet inte riktigt vad som ar varst.......att vanta pa tanten i nagra dagar till eller att fa i ansiktet du ar inte gravid.............vill veta men samtidigt inte om det later klokt

• Ore

Förstår precis vad du menar EA... Personligen så vill jag inte ha ett "Ej gravid" svar igen, så hellre vänta litet extra länge. Men å andra sidan, har man börjat få litet förhoppningar (och det har man ju nästan alltid) så blir man ju lika besviken när tanten kommer.

• Fru E

Ore-ja pest eller kolera liksom men jg vantar nagra dagar till sa kan jag ga pa fest pa lordag med gott samvete

• Ore

Övning i självkontroll alltså

Min självkontroll skulle bara klara fram till dagen efter längsta cykelns dag...

• Fru E

Hehe sjalvkontroll har jag ingen
    Ja det ar det som ar kruxet.......innan pergon varierade den mellan 28-35 dagar men sen pergon har den varit 30 och 28 och eftersom effekterna av pergon sitter i de tva kommande manaderna med sa borde den landa runt 30 dagar tycker jag.......ahhh slutaltat for ikvall

• viktualia

Men ORE!!! Finns du på fejjan utan att ha avslöjat dig?!?!

ujujuj....

Jag inboxar mitt riktiga namn.... så får du adda mig!

• viktualia

Ego - konfliktmötet i förmiddags blev antiklimax - det visade sig att tre inblandade hade tagit semester... noll koll kokosboll....

Lönesamtalet blev dock av och var verkligen vad jag behövde - positiv och initierad feedback på allt slit jag har lagt ner på mitt "nya" jobb!! Himla najs att bli sedd och bekräftad! SÅ jag ligger bra till för lönehöjning! *skuttar*

Annars väntar jag också på tantbesök... denna gång ganska neutralt i inställningen.. vill ju få en mensomgång avklarad plus gynbesöket innan vi sätter igång igen...

• Ore

Härligt med en trevlig löneförhöjning, Vickan...

Inboxa du, så ska jag adda dig

• Fru E

Fick reda pa idag att det inte ligger sa mycket i lonepotten, dvs de vanliga 1.5 procenten ungefar sa kan nog inte hoppas pa en jattehojning......

Maken ar informerad om tantlaget men ar betydligt mer lugn an mig.....konstigt han ville inte hora alla farger pa mina flytningar och kanningar

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare