• viktualia

Barnkarusellen snurrar vidare

" Det är inte själva stödet från våra vänner som hjälper oss mest,
    utan den säkra övertygelsen om att de vill hjälpa! "

Glädje, inredningsfrågor, sorg, bilval, trötthet, barnmatsrecept, oro, vintips, lättnad, resplaner, förtvivlan, amning, befrielse, dagisstart,lycka fertilitetstricks - är alla delar av pratet under åkturerna!

Följ på ytterligare en åktur med vår mysiga barnkarusell!

Tack för att ni finns!

• Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare
  • Fru E

Köpte en fastlagsbulle åt mig och maken när jag var på promenad, brukar baka själv men orkar inte idag

• Lapinette

Kan tyvärr inte riktigt ropa "tjohooo" än då det inte är nere på noll. Ny kula får bli när gravtestet förhoppningsvis visar minus om två veckor.

Här vankas det semlor!

• Fru E

Får bli ett litet tjohoo

Hittade ett recept på chokladsemlor med kaffegrädde som lät helt gudomligt men är för lat att baka idag tror jag

• fru AM

Har just lunchat med Telis & Frejis - det var trevligt!

Lappis: bra att hcg sjunkit ytterligare! Snart är du nollad!

Ore: IBM-datorer heter numera Lenovo (de har bytt namn). Stabila slagtåliga saker om än inte särskilt sexiga. Nu blir den IBM-anställde maken upprörd ...

Har egentligen inget annat att tillägga i datorfrågan. Tycker inwarehouse har en bra sida där man kan jämföra olika modeller.
    www.inwarehouse.se

• fru AM

Vet ni vad: jag är i princip alldeles säker på att jag också förlovade mig 24 februari (fast för 20 år sedan) med XXX:et!

Victoria & Daniel är såna härmisar!

• fru AM

Hallå!? Är det bara jag som är upphetsad över detta? Sitter ni andra med semmelkladdiga fingrar och mandelmassa i ögonbrynen och kan inte skriva ...? Ska man behöva byta tråd!????

• Fru E

AM-jag är här så nu har de ringarna på fingrarna eller?
    Det var på tiden

• Ore

Lappis: Härligt att det sjunkit, hoppas att du snart är nollad *hihi* och kan börja på ny kula, vare sig det blir eskimå eller au naturel...

Semla har jag också fått i mig en. Det var en långtidsinhyrd konsult som bjöd hela underhållsavdelningen. Som jag inte tillhör, men jag har kontoret bredvid, och ser söt och snäll ut

Tusen TACK för alla datatips! Blev mycket klokare, så nu ska jag nog kunna bestämma mig ikväll...

• muggles

Jaha, de SKA gifta sig 2010??? Jaja där ser man... Inte fullständigt utbildad i kungligheters seder tydligen

Svar på tråden Barnkarusellen snurrar vidare